Swempas gammla roxx på blocket

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
antonocean
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 8 juli 2009, 00:01
Ort: Kumla

Swempas gammla roxx på blocket

Inlägg av antonocean »

Som rubriken lyder swempas gammla roxX är ute på blocket igen .
http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_A ... m?ca=8&w=3
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Re: Swempas gammla roxx på blocket

Inlägg av nippertippan »

antonocean skrev:Som rubriken lyder swempas gammla roxX är ute på blocket igen .
http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_A ... m?ca=8&w=3
Tar garanterat åt sig äran för jobbet med, skulle jag tro.
Skulle i vart fall inte förvåna mig om det är så.
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:45, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Re: Swempas gammla roxx på blocket

Inlägg av MarcusAndersson »

Skåningens-handelsbod skrev:
antonocean skrev:Som rubriken lyder swempas gammla roxX är ute på blocket igen .
http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_A ... m?ca=8&w=3
Tar garanterat åt sig äran för jobbet med, skulle jag tro.

En orsak till varför jag ALDRIG säljer några av mina mer showbyggen kompletta. skrotar dem hellre än säljer dem kompletta.
Du snackar som du är värdens hoj-byggare.

Varför har vi aldrig sett något ?
Användarens profilbild
Unlimited Edition
Elmoped
Inlägg: 112
Blev medlem: 17 januari 2010, 18:37
Ort: FINLAND
Kontakt:

Re: Swempas gammla roxx på blocket

Inlägg av Unlimited Edition »

MarcusAndersson skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
antonocean skrev:Som rubriken lyder swempas gammla roxX är ute på blocket igen .
http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_A ... m?ca=8&w=3
Tar garanterat åt sig äran för jobbet med, skulle jag tro.

En orsak till varför jag ALDRIG säljer några av mina mer showbyggen kompletta. skrotar dem hellre än säljer dem kompletta.
Du snackar som du är värdens hoj-byggare.

Varför har vi aldrig sett något ?
För han har knappast gjort nåt.
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Re: Swempas gammla roxx på blocket

Inlägg av MarcusAndersson »

Unlimited Edition skrev:
MarcusAndersson skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Tar garanterat åt sig äran för jobbet med, skulle jag tro.

En orsak till varför jag ALDRIG säljer några av mina mer showbyggen kompletta. skrotar dem hellre än säljer dem kompletta.
Du snackar som du är värdens hoj-byggare.

Varför har vi aldrig sett något ?
För han har knappast gjort nåt.
Precis, han snackar så jävla mycket.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

hon**

Är ni bättre själva då? Vad har ni byggt som är så unikt?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Unlimited Edition
Elmoped
Inlägg: 112
Blev medlem: 17 januari 2010, 18:37
Ort: FINLAND
Kontakt:

Inlägg av Unlimited Edition »

bensinskalle skrev:hon**

Är ni bättre själva då? Vad har ni byggt som är så unikt?
Vi e inte bättre själva, men vi skryter inte heller om allt o alla.. Så bensinskalle tro inte att du är så jävla bra heller.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Borttaget.
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:45, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Unlimited Edition
Elmoped
Inlägg: 112
Blev medlem: 17 januari 2010, 18:37
Ort: FINLAND
Kontakt:

Inlägg av Unlimited Edition »

Skåningens-handelsbod skrev:
bensinskalle skrev:hon**

Är ni bättre själva då? Vad har ni byggt som är så unikt?
en (1) har sålts komplett, men den var enbart en ren racer realiteten med en finish på detaljerna som knappast var nån höjdare, byggdes bara
för att döda 2t.

Skulle tro att Blackie är ett bygge en minoritet här ens skulle få ihop. Det krävs tålamod, sinne för detaljer, vara openminded. och framför allt, ha en inre syn hur man vill ha sakerna. Och jag är INTE riktigt nöjd med hur jag vill ha allt än på den, finns detaljer som stör helheten.

Hur många av er har fått publiceringsförslag från USA, Australien, och Ett förslag nerifrån tyskland för publicering av den i media?
Tackade nej till tysklandstidningen.

ser ut långt utanför vårt lands gränser vad gäller kontakter.

har f.ö. ingenting till övers för wannabes som snor ära och redlighet av dem som verkligen skapat något.
Dem kan dra ner till helvetet allihopa, och jag bjuder gärna på enkel biljett dit.
Haha fy fan hur du ljuger, kom inte o tro att du e nå jävla motorproffs. Du har inte blivit tillfrågad om någon publicering av NÅGOT! Du kan vara vem som helst som sitter o skriver vad som helst ute på nätet, så se till va du säger. Ladda upp en bild då och visa hur dina skönheter ser/såg ut. Svara inte att du inte har någon bild eller "Jag visar inte mina skönheter för små horungar som dig". Svaret är att du inte har gjort så mycket i ditt bortkastade liv..
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Borttaget.
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:46, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

Håller med Unlimited Edition Upp med bilder!
Användarens profilbild
Unlimited Edition
Elmoped
Inlägg: 112
Blev medlem: 17 januari 2010, 18:37
Ort: FINLAND
Kontakt:

Inlägg av Unlimited Edition »

Skåningens-handelsbod skrev:
Unlimited Edition skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: en (1) har sålts komplett, men den var enbart en ren racer realiteten med en finish på detaljerna som knappast var nån höjdare, byggdes bara
för att döda 2t.

Skulle tro att Blackie är ett bygge en minoritet här ens skulle få ihop. Det krävs tålamod, sinne för detaljer, vara openminded. och framför allt, ha en inre syn hur man vill ha sakerna. Och jag är INTE riktigt nöjd med hur jag vill ha allt än på den, finns detaljer som stör helheten.

Hur många av er har fått publiceringsförslag från USA, Australien, och Ett förslag nerifrån tyskland för publicering av den i media?
Tackade nej till tysklandstidningen.

ser ut långt utanför vårt lands gränser vad gäller kontakter.

har f.ö. ingenting till övers för wannabes som snor ära och redlighet av dem som verkligen skapat något.
Dem kan dra ner till helvetet allihopa, och jag bjuder gärna på enkel biljett dit.
Haha fy fan hur du ljuger, kom inte o tro att du e nå jävla motorproffs. Du har inte blivit tillfrågad om någon publicering av NÅGOT! Du kan vara vem som helst som sitter o skriver vad som helst ute på nätet, så se till va du säger. Ladda upp en bild då och visa hur dina skönheter ser/såg ut. Svara inte att du inte har någon bild eller "Jag visar inte mina skönheter för små horungar som dig". Svaret är att du inte har gjort så mycket i ditt bortkastade liv..
Få utvalda här har sett den. Publicerar inte pärlor för svin serru.
Du har troligen sett ryggraden på den här ute, men inte mer. Och mer kommer inte att visas. tack vare såna som dig. Kom till Power Meet i Nossebro så får du se den IRL istället.
Vissa utvalda, jo fan. Du tror den kanske är unik, vad är det du har byggt om då? :lol:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Borttaget.
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:46, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

ni som inte tror på henne kan ju lugna ner er ganska mycket. ja, jag har sett hennes "blackie". den är helt klart unik, och väldigt ombyggd.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

MEN HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE?? ni borde varna alla som går off topic :P


Tycker att den där roxxen är så jävla het, önskar jag hade pengar nu så skulle den stå här inomhus och jag skulle titta på den tills den ruttna <3
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Tuta skrev:MEN HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE?? ni borde varna alla som går off topic :P


Tycker att den där roxxen är så jävla het, önskar jag hade pengar nu så skulle den stå här inomhus och jag skulle titta på den tills den ruttna <3
Hoppas nuvarande ägare bara har skalle nog att inte sno åt sig äran för det bara.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
guth
Varnad
Inlägg: 778
Blev medlem: 27 maj 2009, 21:06

Inlägg av guth »

Skåningens-handelsbod skrev:
Unlimited Edition skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Få utvalda här har sett den. Publicerar inte pärlor för svin serru.
Du har troligen sett ryggraden på den här ute, men inte mer. Och mer kommer inte att visas. tack vare såna som dig. Kom till Power Meet i Nossebro så får du se den IRL istället.
Vissa utvalda, jo fan. Du tror den kanske är unik, vad är det du har byggt om då? :lol:
Tror dem som sett den kan intyga att den är mäkta unik.
Det är en one-off.
Säger som som jag sa förut: Kom till Power Meet i Nossebro så får du se den.
Låta jobbet tala sitt eget språk.
Kan dock säga att det inte är en plastpulka i vart fall. Om någon månad så blir den officiell.
Ropen94 skrev:Håller med Unlimited Edition Upp med bilder!
Well, som jag sa, kom till Nossebro.
Där ser du den IRL.
Finns på bild i utländsk media dock, men vis av erfarenhet så håller jag igen med bilder i detta forum.
haha hållkäften bloggarbög ;) men bra, blir den officiell nu om en månad, kanske du kan visa en bild? eller redan nu om den finns i utländsk media. förstår inte vad de ska va bra att "hålla igen på TSR med bilder" , rädd någon ska sno den eller?

OT: värt att han/hon köpte den om den knappt användts eller nått :)
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"

=)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

Skåningens-handelsbod skrev:
Unlimited Edition skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Få utvalda här har sett den. Publicerar inte pärlor för svin serru.
Du har troligen sett ryggraden på den här ute, men inte mer. Och mer kommer inte att visas. tack vare såna som dig. Kom till Power Meet i Nossebro så får du se den IRL istället.
Vissa utvalda, jo fan. Du tror den kanske är unik, vad är det du har byggt om då? :lol:
Tror dem som sett den kan intyga att den är mäkta unik.
Det är en one-off.
Säger som som jag sa förut: Kom till Power Meet i Nossebro så får du se den.
Låta jobbet tala sitt eget språk.
Kan dock säga att det inte är en plastpulka i vart fall. Om någon månad så blir den officiell.
Ropen94 skrev:Håller med Unlimited Edition Upp med bilder!
Well, som jag sa, kom till Nossebro.
Där ser du den IRL.
Finns på bild i utländsk media dock, men vis av erfarenhet så håller jag igen med bilder i detta forum.
Du skrev för mindre än 1 månad sen att balckie inte platsar på mässor än så hur fin den egentligen är vette fan....
och vad är det för något? en kinroad chipper eller nåt? med nån 4takt fiddy motor typ?
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Skåningens-handelsbod skrev: Skulle tro att Blackie är ett bygge en minoritet här ens skulle få ihop. Det krävs tålamod, sinne för detaljer, vara openminded. och framför allt, ha en inre syn hur man vill ha sakerna.
Ha-Ha-Ha-Ha. Ja jävlar vilka byggen du har åstadkommit. Vi har ju sett hur dina "sk" mopeder brukar se ut och vad de går för. Du behöver inte beklaga dig över att någon skulle ta åt sig ära för dina biltema-stylade mopeder. Ingen skulle ändå vilja göra det.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

Inlägg av Zibb »

så nu ska vi inte bli arga på varann. Men Unlimited edition har delvis rätt i det han säger.
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

Zibb skrev:så nu ska vi inte bli arga på varann. Men Unlimited edition har delvis rätt i det han säger.
Han har väldigt mycket rätt i det han säger
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

Inlägg av Zibb »

bluerider94 skrev:
Zibb skrev:så nu ska vi inte bli arga på varann. Men Unlimited edition har delvis rätt i det han säger.
Han har väldigt mycket rätt i det han säger
menart
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
köttpaj
Svårstartad skrothög
Inlägg: 257
Blev medlem: 19 december 2008, 20:07

Re: Swempas gammla roxx på blocket

Inlägg av köttpaj »

En orsak till varför jag ALDRIG säljer några av mina mer showbyggen kompletta. skrotar dem hellre än säljer dem kompletta.
På vilket sätt tar han åt sig äran?
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres
Inlägg: 1356
Blev medlem: 30 september 2007, 18:13
Ort: Älmhult

Inlägg av TK_DRAC »

är skåningens handelsbod en tjej? :shock: elr skojar ni bara? :?
Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

Inlägg av Zibb »

TK_DRAC skrev:är skåningens handelsbod en tjej? :shock: elr skojar ni bara? :?
det är en tjej ja
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Unlimited Edition skrev:
bensinskalle skrev:hon**

Är ni bättre själva då? Vad har ni byggt som är så unikt?
Vi e inte bättre själva, men vi skryter inte heller om allt o alla.. Så bensinskalle tro inte att du är så jävla bra heller.
Har jag skrytit eller vad?

Sluta hacka på någon ni inte ens känner, och som jag åter skrev, har du något bättre att komma med?


Slut med skitsnacket nu i alla fall.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
antonocean
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 8 juli 2009, 00:01
Ort: Kumla

Inlägg av antonocean »

Japp, men jag visste inte heller att hon var tjej för ett tag sen:P

Aja iaf roXxen är jävligt het, hade jag haft pengar hade jag köpt den och suttit och kört fickpingis brevid den hela dagen:) :lol:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

kan berätta att det hänt saker i vinter.

Det har hänt förr att säljare tagit äran åt sig för customjobb eller annat vackert någon annan gjort, och i synnerhet med lyckade byggen, det är förbannat trist att råka ut för.
Råkat ut för det med en veteranbil, där en kille Stal äran åt sig och som påstod att det vart han som gjort det jobbet, köparen råkade vara en av mina då bästa vänner så jag fick reda på det i förstahandsuppgift, och då vidtogs åtgärder.
Är det något som gör mig förbannad så är det när någon snor åt sig äran för något som man lagt ner ett jävla jobb på.
Sedan kvittar det om det är Roxxen i fråga, mina customs, tja, oavsett vems eller vad.

Den jag sålde kraschades drygt 2v efter att jag sålde den, då idioten som köpte den drog på sig en polisjakt, svar ja, personskada. TROTS att jag varnade för att den var snabb. han drog av vägen i 120 knyck.
Så går det om man säljer till en Noob. Och hade egentligen velat vänta in en mer erfaren köpare men gnället om att sälja hemma var obeskrivligt, även då var BÖG-kortet på tapeten, jag har jobbat emot Bög-kortet i så där en 4-5 år tillbaka nu, jag vill helt enkelt inte ta det frivilligt.
För att tala om finish, så kan man säga att den var lågt i prio på den, det som räknades var power och speed. Det fanns det desto mer av.

Dessutom Henry måste jag göra dig ytterligt besviken ang. Biltema.
På Blackie är 90% av alla utbytta delar handgjorda i stål/RF.
Bara balysena och styret är Biltema. I övrigt är det bara kvalitetsdelar som är av betydligt bättre märke. Koso hastighetsmätare, mm.
Blackie är en Kinroad PÅ PAPPRET, men i realiteten helt nybyggd, och troligen så skulle polisen troligen misstänka att jag byggt på andra papper. Kvallen på Blackies byggnation är troligen bättre än på någon köpemaskin. En rock solid Real steel.


That's fact
Senast redigerad av nippertippan den 17 mars 2010, 19:10, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
guth
Varnad
Inlägg: 778
Blev medlem: 27 maj 2009, 21:06

Inlägg av guth »

Skåningens-handelsbod skrev:kan berätta att det hänt saker i vinter.

Det har hänt förr att säljare tagit äran åt sig för customjobb eller annat vackert någon annan gjort, och i synnerhet med lyckade byggen, det är förbannat trist att råka ut för.
Råkat ut för det med en veteranbil, där en kille Stal äran åt sig och som påstod att det vart han som gjort det jobbet, köparen råkade vara en av mina då bästa vänner så jag fick reda på det i förstahandsuppgift, och då vidtogs åtgärder.
Är det något som gör mig förbannad så är det när någon snor åt sig äran för något som man lagt ner ett jävla jobb på.
Sedan kvittar det om det är Roxxen i fråga, mina customs, tja, oavsett vems eller vad.

Den jag sålde kraschades drygt 2v efter att jag sålde den, då idioten som köpte den drog på sig en polisjakt, svar ja, personskada. TROTS att jag varnade för att den var snabb. han drog av vägen i 120 knyck.
Så går det om man säljer till en Noob. Och hade egentligen velat vänta in en mer erfaren köpare men gnället om att sälja hemma var obeskrivligt.
För att tala om finish, så kan man säga att den var lågt i prio på den, det som räknades var power och speed. Det fanns det desto mer av.

Dessutom Henry måste jag göra dig ytterligt besviken ang. Biltema.
På Blackie är 90% av alla utbytta delar handgjorda i stål/RF.
Bara balysena och styret är Biltema. I övrigt är det bara kvalitetsdelar som är av betydligt bättre märke. Koso hastighetsmätare, mm.
Blackie är en Kinroad PÅ PAPPRET, men i realiteten helt nybyggd, och troligen så skulle polisen troligen misstänka att jag byggt på andra papper. Kvallen på Blackies byggnation är troligen bättre än på någon köpemaskin. En rock solid Real steel.


That's fact
jag blir likaförbannad på folk som tror sig ha något att göre med ett fordon som de sålt. du fick väl pengarna , eller hur? var glad då!
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"

=)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

guth skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:kan berätta att det hänt saker i vinter.

Det har hänt förr att säljare tagit äran åt sig för customjobb eller annat vackert någon annan gjort, och i synnerhet med lyckade byggen, det är förbannat trist att råka ut för.
Råkat ut för det med en veteranbil, där en kille Stal äran åt sig och som påstod att det vart han som gjort det jobbet, köparen råkade vara en av mina då bästa vänner så jag fick reda på det i förstahandsuppgift, och då vidtogs åtgärder.
Är det något som gör mig förbannad så är det när någon snor åt sig äran för något som man lagt ner ett jävla jobb på.
Sedan kvittar det om det är Roxxen i fråga, mina customs, tja, oavsett vems eller vad.

Den jag sålde kraschades drygt 2v efter att jag sålde den, då idioten som köpte den drog på sig en polisjakt, svar ja, personskada. TROTS att jag varnade för att den var snabb. han drog av vägen i 120 knyck.
Så går det om man säljer till en Noob. Och hade egentligen velat vänta in en mer erfaren köpare men gnället om att sälja hemma var obeskrivligt.
För att tala om finish, så kan man säga att den var lågt i prio på den, det som räknades var power och speed. Det fanns det desto mer av.

Dessutom Henry måste jag göra dig ytterligt besviken ang. Biltema.
På Blackie är 90% av alla utbytta delar handgjorda i stål/RF.
Bara balysena och styret är Biltema. I övrigt är det bara kvalitetsdelar som är av betydligt bättre märke. Koso hastighetsmätare, mm.
Blackie är en Kinroad PÅ PAPPRET, men i realiteten helt nybyggd, och troligen så skulle polisen troligen misstänka att jag byggt på andra papper. Kvallen på Blackies byggnation är troligen bättre än på någon köpemaskin. En rock solid Real steel.


That's fact
jag blir likaförbannad på folk som tror sig ha något att göre med ett fordon som de sålt. du fick väl pengarna , eller hur? var glad då!
jag fick pengarna men förutsätter att folk skall säga det ärligt att någon annan gjort ett visst jobb. Och inte sno själv åt sig äran för det. I mitt fall var det att ha byggt upp ett helt nytt golv i bilen. Och den jäveln försökte sola sig i äran av mitt jobb. Jag har haft fordon andra stilat till. När man sålt så har man sagt att den o den gjorde det och det jobbet, ärlighet kommer man längst med. Jag jagade land och rike runt efter NOS rep-plåt som var Volvo original med alla rätta pressningar, mm.
Och du undrar varför jag härsknade till.

skulle fler bygga i samma dignitet som Blackie så skulle TSR vara nordens mest avancerade moppeforum, det skulle var rätt kul att sparka MNF på arslet på det området.

Det är dags att höja standarden här och ge dem nollorna en tafs på pälsen.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

bensinskalle skrev:
Unlimited Edition skrev:
bensinskalle skrev:hon**

Är ni bättre själva då? Vad har ni byggt som är så unikt?
Vi e inte bättre själva, men vi skryter inte heller om allt o alla.. Så bensinskalle tro inte att du är så jävla bra heller.
Har jag skrytit eller vad?

Sluta hacka på någon ni inte ens känner, och som jag åter skrev, har du något bättre att komma med?


Slut med skitsnacket nu i alla fall.
Sa verkligen inte att jag var bättre, påpekade bara att hon snackar så mycket och ingen har fått bevis på att hon byggt något överhuvudtaget.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Borttaget. OT-rensat
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:42, redigerad totalt 2 gång.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
guth
Varnad
Inlägg: 778
Blev medlem: 27 maj 2009, 21:06

Inlägg av guth »

Skåningens-handelsbod skrev:
MarcusAndersson skrev:
bensinskalle skrev: Har jag skrytit eller vad?

Sluta hacka på någon ni inte ens känner, och som jag åter skrev, har du något bättre att komma med?


Slut med skitsnacket nu i alla fall.
Sa verkligen inte att jag var bättre, påpekade bara att hon snackar så mycket och ingen har fått bevis på att hon byggt något överhuvudtaget.
finns ett flertal maskiner som bär min signatur.
även bozze86 chopper har spår av mitt byggande, det är jag som moddat ramen.
men sluta snacka och ge oss lite bilder då :)
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"

=)
Daanne
Avstängd
Inlägg: 612
Blev medlem: 21 september 2008, 09:47
Ort: Uppsala

Inlägg av Daanne »

Det är väldigt lätt att sitta där bakom skärmen och skriva ihop en massa skit. Men utan bilder så kan man lika gärna säga att du snackar en jävla massa skit.

Så om du har en unik kina-chopper så lägg upp en bild.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Borttaget.
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:42, redigerad totalt 2 gång.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Låst