aggressions-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

aggressions-tråden

Inlägg av Riejumrx »

Här kan man ösa ur sig alla aggressioner som rör sig misslyckade mopedmeck eller annat man har på hjärtat.

OBS! blir detta en rasist-tråd eller hat mot vissa persongrupper så låses tråden omedelbart så försök att hålla den ren från skit!
Inga fula könsord utan måttligt fulot språk :wink:


kan själv börja med att jag jobbat på en höjningssats totalt 8 timmar (filade rätt mycket) sen när jag ÄNTLIGen var klar så fungerade inte fanskapet så nu har jag verkligen utbrott.
blir så jä*vla trött och less på skiten, så som jag jobbat :( :(

surade ihop i en hög direkt (a)
Senast redigerad av Riejumrx den 23 maj 2009, 18:51, redigerad totalt 1 gånger.
Nyxorzz
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Är inte så sur just nu på moppen, även om cylindern skar för ett tag sedan. Men kan nämna att jag råka sparka sönder en stol, göra av en målarpensel genom att kasta den mot en ratt och kastade sönder min papperskorg av plåt förra helgen. Pga denna skitmoppe, och bråk om trimning med farsan :P Jag blir sällan sur, men när jag väl blir det, blir jag verkligen det.

Och nej, jag har inte adhd eller liknande. Då hade jag kunnat förstå mig själv men shit vad sur jag var då =)
Inget illa menat för dom som har det, är ju trots allt bara lite koncetrasionssvårigheter med mera och inget fel på det enligt mig.
Senast redigerad av meanzick den 23 maj 2009, 19:00, redigerad totalt 1 gånger.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 3 februari 2008, 13:22
Ort: överum

Inlägg av volvo_adde »

hehe jo visst fan blir man arg blir jag varje gång det inte går som det ska i garaget hehe :P
Senast va väll idag när jag inte fick bromsen på moppen att funka då blir de endel skrik och fula ord och sen måste ja ju ge igen på moppen så de blir väll ett slag på den eller så slänger jag den på golvet :D
Epan är tyvärr lite stor för att slänga fast den får istället en skiftnyckel eller något hårt slaget på sig xD
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Jag är typ måttligt förbannad...

Hade inbrott i min epa för typ ett par veckor sedan... Dom bröt sig in, pillade på tändningen och snodde mitt usb minne till radion :@

dessutom så sabbade dom vindrutan, dom förbannade jävla tattarpundarna ;K ;K

Blir ju så j*****la lack på idioter som inte kan låta andras saker vara ifred !!!
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

avskyr den här staden...
den är helt sjuk..
vill inte bo här..
känns som man kommer blir misshandlad, rånad eller vad som helst när som helst..

vill bort fårn sdöertälje!!!!
Nyxorzz
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

nu e jag inte sur
men jag brukar va det innan idag blev jag sur på moppen för det va inget komp,
hade köpt nytt startrelä o knappar mm men inget funkade

ska köpa nytt relä på ck istället funkar inte det så dampar jag sönder för det kostar fan 220 kr det jag köpte på biltema kostade 25 kr

och min kusin blev så arg på sin data att han kastade ut den genom fönstret (det var stängt dessuotm)
det är sanning

iofsw har det inget med mig att göra
Användarens profilbild
LinuSuniL
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 638
Blev medlem: 18 augusti 2008, 00:48
Ort: Fränsta byn alla avgudar
Kontakt:

Inlägg av LinuSuniL »

Ja skulle spänna kedjan på min moppe men när jag skulle dra åt så att hjulet satt då drog jag sönder gängorna. Då vart ja så jävla flässk lack och drog ett slag i tanken på min mt5a så fick en jätte buckla :( käns så onödigt efter. Men de löste man med tryck luft :D
Full speed spara tid!!:D
Notn4
Svårstartad skrothög
Inlägg: 334
Blev medlem: 12 september 2008, 19:01
Ort: Nykarleby (Finland)

Inlägg av Notn4 »

visst blir man lite arg nu och då :D förra gången var igår när jag körde på en liten guppa på vägen så hoppade fjädern som håller fast mitt undergående rör fast vid cylindern, hela skiten låssnade ju och sen lämna den kvar fast vid dämppan så den sprättade direkt under bakhjulet och blev mosad =( som tur går det att fixa med en svets, men när jag skulle sen få tillbaka röret så blev jag så arg på det när den lossnade hela tiden på nytt så ja tog hjälmen och kastade den på vägen me all kraft ja hade ;D

alla delar som är inne i hjälmen flög direkt bort och kvar va bara en plast form som hade varit en hjälm :D nu är både röret och hjälmen fixad ^^ röret med alu teip och avgas pasta och hjälmen med hotglue :D
Bild
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

kommer ihåg en gång när jag var riktigt sur skulle köra till mamma ifrån min pappa och efter typ halva vägen så dör den bensinen slut
så när jag gått en liten bit så blir jag cp sur öäger den ner o hoppar på tanken så det blir en buckla ( typ 10x20x 5)alltså nästan fem cm djup det löste sig med packel 8)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Ja hatar min mobil, den väckte mig inte i morse...

Dessutom så hakar den upp sig o jävlas :evil: Har misshandlat den o typ slagit på den... Ja kasta den i marken en gång men de va innan problemen ^^



Ja brukar lacka på min dator dessutom, den har svikit mig många gånger bland annat när ja spelat spel ^^

Så ja har typ dragit näven i den ( de ä en laptop ) så tangentbordet o den nedre delen är som en banan ^^
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
henric92
Henke!
Inlägg: 436
Blev medlem: 3 september 2007, 15:57
Ort: malmö

Inlägg av henric92 »

kommer ihåg när min motorhispania skar dagen efter jag fixat den för en idiot som jag köte den av inte sagt han dragit luftpluggen utan att byta munstycke :@ fick sån damp så jag sparka typ 10 gånger på motorn och avgas rööret att det blev helt böjt å total fackat eftersom det var i allu

ångrar sig som fan efteråt men som tur va det endå ett fattit gamalt effekt rör :P
dagen efter fick vi åka till sjukan å röntga min fot :P kunde inte gå :P

har ocks¨blivit lack så man hottat runt verktyg x antal gånger :P en skruvmejsel sitter fortfarande in borrad i vägen för att den gjorde så att jag runda en skruv som sen var helvete att få ut :P
Spegel, spegel på...hjälmen där...säg mig vem som moppe kungen är? <3 xD
Bild
http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/25
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 3 februari 2008, 13:22
Ort: överum

Inlägg av volvo_adde »

Är inte förbannad men va som fan igår.
Börja med att jag skulle ta epan med några kompisar å fiska så drog vi iväg.
vi hitta ett ställe men så nappa de skit dåligt så körde vi in på en grus väg och såg en bra sladd kurva så jag drog på i kurvan och plötsligt sladda ja ett halvt varv ner i diket å landa med fronten mot en bergkant så nu är den förstörd och måste lagas :evil:
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Jag skulle också vilja skriva av mig om en sak, men det får jag inte göra här. Då kommer folk bara bli sura på mig osv! :(

Men bra tråd! :D
Bild
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

haha du e juh modd dom kan visst dom kan banna dig srkiv det i chatten istället
proler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 271
Blev medlem: 10 juli 2008, 15:06
Ort: sjöbo

haha

Inlägg av proler »

blev fett lack på min malaguti firefox när jag hade den, när jag köpte den satt där på en 70 cc Hebo när jag kom hem med moppenså ville den inte starta så jag kolla runder så tog jag av cylindern så var där typ 1 mm gjup repa i både cylinder och kolv så jag satte på cylindern igen av någon konstig anledning och då trog jag sönder pinbulten så¨jag köpte ny cylinder 70cc arisal och nya pinbulltar (TNT) så skulle jag sätta på cylllen så drog jag sönder den ena pinbullten fast jag knaps spänt den överhuvetaget jävla skit tnt stog att där skulle vara i bästa kvalite! sure knorr
malaguti firefox F15

www.sjobomeeting.webb.se
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres
Inlägg: 1454
Blev medlem: 9 december 2007, 17:46
Ort: Karlstad

Inlägg av riejumannen »

Jag å tjejen var ute å åkte i epan i helgen å när vi svänger in på en gata där det är en pub så springer det ut en kille i vägen å ja försöker svänga undan men han bara flytta sej efter det hållet som ja svängde så ja fick stanna tillslut. Ja sa till min tjej att låsa dörrn å ja gjorde samma sak å då börjar han dampa loss å sparka på fronten å ja slänger i backen å trycker bötten å sen snurrar runt å kör uta helvete därifrån inget gick sönder på traktorn som tur va. senare på kvällen hade samma pundare kommit gåendes med en yxa och hade misshandlat nån så de kom 2 polisbussar å grep han. tur att han inte hade gjorde nått värre mot mej å tjejen. Fattar inte att sånna knarkar svin får gå lösa, vad är de för samhälle vi lever i? :?
Senast redigerad av riejumannen den 2 juni 2009, 20:53, redigerad totalt 1 gånger.
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

fyfan..
tur att ni hann låse och åkte därifrån!!!! :x
Nyxorzz
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres
Inlägg: 1454
Blev medlem: 9 december 2007, 17:46
Ort: Karlstad

Inlägg av riejumannen »

ReijuMrx skrev:fyfan..
tur att ni hann låse och åkte därifrån!!!! :x
ja fyfan :shock:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Inlägg: 651
Blev medlem: 30 september 2008, 17:14
Ort: svedala
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

jag fick ett litet utbrott för någon månad sen då jag skulle fixa en punktering på min brors cykel.
Först så började det regna dirrekt när jag gick ut för att fixa den, så jag fick stå med halva cykeln i garaget (fanns inte mer plats), sen så fick jag inte av hjulet! så jag fick låta det va på. Sen när jag loss själva däcket så tog det en halv timme, sen drog jag ut slangen och stoppa det i vatten och såg att där var TRE FUCKING hål i slangen! jaja, så jag fick klistra ihop alla jävla hål. sen när jag skulle ta på slangen så fastnar den i kedjan! när jag äntligen fixade det (efter sammanlagt 2.5timmar) så ska jag bara pumpa däcket.....men gissa vad som hände!?

DEN JÄVLA CYKELPUMPEN GICK I SÖNDER!!!!!!!!!:@
TobbaN skrev: "Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!" :D
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street
Inlägg: 3415
Blev medlem: 27 juni 2008, 18:38

Inlägg av TobbaN »

Var otroligt förbannad på min moppe för ett tag sen..
När jag var "sjuk" och var hemma, så tänkte jag att jag kunde greja med moppen lite för att fördriva tiden..
Bestämde mig för att tvätta alla kåpor på insidan + lite i motor.

Börjar med att jag ska ta av sadeln..
Men oj... skruven har lossnat uppe i sadeln.
Så hur mycket jag än skruvar, så kommer den inte ut..
Hållde på i 30min med det.
Sen stod jag och skrek, sparkade & slängde saker i en timme :D

Vet inte om det är en sak att bli arg över direkt.. men såna små-saker retar mig något otroligt :D
Speciellt när jag har orken att tvätta den, liksom nu.. inget ork alls.
Jävla skit också :D

Edit: Glömde ju säga att jag sprutade slut en hel burk med 5-56 på skruven också ^^ Inte för att det skulle hjälpa nåt, men...
Jag var ju arg som sagt xD
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Nu är ja arg igen ^^

Miffo-pucko-apvägverket har ju ÄNTLIGEN fått för sig att asfaltera om vägen hem till mig nu ( bor 1 mil ut i skogen ). Vägen asfalterades om för typ 5 år sen på vissa ställen men de mesta blev bara skit. Men iaf, gissa vart mupparna asfalterar? Jo just precis på den delen av vägen där de är bra asfalt redan :@ . Visst de är väl iofs okej att dom lägger om, men jag smytitta på deras grusupplag och dom har fan inget kvar att asfaltera resten av vägen med ( där den är som sämst ). Så ja blir tokförbannad om dom jävla vägmupparna inte asfalterar hela vägen nu, då har dom tamejf*n bara varit ivägen ( som vanligt )

Dessutom så började dom med att asfaltera just utanför mitt hus.Och just när ja skulle åka in till stan med hojen så körde dom förbi uppfarten med den jävla oljebilen som kladdar till allting ( dom lägger oljegrus men ja säger asfaltera ^^ ). Så ja fick ju fan stå o vänta där men för en gångs skull hade dom ingen paus med oljebilen. Så till sist blev ja så toklack så ja drog ifatt bilen på de jävla oljekladdet, körde in på en liten gräsmatta vid sidan om oljebilen och drog ut på makadamet dom lagt ut fint innan dom lägger oljegruset. ""Ja var ju så glad så ja körde ju så försiktigt också då", så lagom när ja kom förbi en vält en liten bit bort började han härja och tuta på mig...

Och dedär jävla oljegrusen går ju knappt att köra på, är fan som att åka på is... De är ju små jä**a korn som ligger ovanpå så de glider ju nå fruktansvärt, så de går ju knappt att åka framåt...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

Var rätt irriterad i morse. ^^
Tog den tidiga bussen till skolan för att slippa komma försent andra dagen redan. Sen när jag skulle byta buss gick jag på 4an som man skulle... Efter ett tag märker jag att den går åt fel håll så jag går fram och frågar bussföraren vart denna buss ska åka. Då säger han att den ska till sjukhuset som ligger väldigt långt från min skola!
Blir lite irriterad och säger "men 4an ska ju åka till skolan står det" och då skratta han lite och säger att det tydligen är den andra 4an som åker dit! Skillnaden är att den andra 4an kommer 4-6min efter den jag åkte med. :roll:
Men sen var han shysst och gasa på lite på vägen till stan och därifrån tog jag rätt buss till skolan.

Lyckades inte komma i tid och endå gick jag upp 30min tidigare för och vara säker på att jag skulle göra de, haha! :D
robin93
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 614
Blev medlem: 17 september 2008, 18:12

Inlägg av robin93 »

vart så jävla sur på min ciao köpte 3 slangar varje gick sönder sen den fjärde lsangen då funkade det en eker va skit vass kul å köpa slangar för sammanlagt 480 kr :(
Slutresultat en buckla i fälgen,
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Bara jag som är så JÄVLA arg på det underbara landet United States of America? ... :mrgreen:

För de första: Vilka tror ni startade ekonomikrisen? Jo jänkarna förstås, och deras korkade banker och fastighetsbolag...

För de andra: Vilka är de som orsakar/ har osakat krigen i mellanöstern? Jo jänkarna förstås, dels på grund av att dom "tyckte" synd om judarna efter 2:a världskriget och för att dom är så jävla oljekåta... Med andra ord, de är deras fel att miljoner människor lider i mellanöstern och det är deras fel att rinkeby osv har skapats ;) Ja har absolut inget emot invandrare men det är USA:s fel att dom har tvingats hit.

För de tredje: Ett miljöavtal skulle undertecknas 1997 av de 55 mest miljögiftutsläppande länderna för att få ner miljöförstöringen globalt. Gissa vilka som fortfarande inte skrivit på medan länder som Ryssland och Australien har gjort de, jo Jänk-landet förstås. Amerika, landet av frihet, är det land som släpper ut mest miljögifter och växthusgaser.

För de fjärde: Jänkarna bryr sig inte ett skit om andra. Vad ja vet så lär dom sig knappt ett skit om andra länder i skolan, dom sitter där och tror att deras j***a Independent Declaration är världens viktigaste dokument ( snarare världens minst viktiga eftersom de skapade världens sämsta land ). I andra världskriget så sket dom fullständigt i europa, fram till att dom själva blev drabbade, då passade de sig att börja härja.

För de femte: I vilket land kan man bli ihjälskjuten så fort man går utanför dörren eller nerslagen av en polis utan att ha sagt ett pip? Jo i USA förstås :D. Dels har vi jänkarnas mentalitet, dom är skitskrämde av media som lurar i dom massor av saker vilket gör att dom flesta jänkare går omkring med handeldvapen och skjuter så fort dom blir skrämde. Vi fick se en väldigt fin film om just dehär i skolan och det är alltså SANT. I USA skjuts det ihjäl överlägset flest personer ( om man bortser från krig ). Ändå så finns de betydligt fler vapen i grannlandet Canada men där skjuts inte människor ihjäl konstant...

För de sjätte: Vilka är extremt främlingsfientliga? Jo USA förstås. Dom vågar/ vägrar i princip att ta emot flyktingar, personer som vill in i landet över huvud taget. Och vems fel är det att de finns så många flyktingar? Dom är så förbannat lata så dom inte ens tar hand om sina egna sopor kan man säga. Helt otroligt nog så VÅGADE åtminstone några personer sätta sig emot detta. Dom är tyvärr döda just nu, men ja kan säga att dom flög två stycken flygplan som hamnade i ett par höghus. Nu hamnar vi återigen vid det här med kriget i mellanöstern, amerikanerna sabbar miljontals liv där konstant, men dom ballar ur när två av deras jävla höghus råkar ramla ihop? Då jävlar blir dom skitsura och mellanöstern är helt plötsligt skurkarna dubbelt upp i princip. USA stänger portarna i princip totalt, tittar igenom varje liten väska för att leta efter sprängämnen som kan leda till nya attentat, låter knappt någon komma in i landet längre.

MEN tack goda gud så finns det en sak som kan vara positivt!

JO som ja skrev tidigare så är USA världens största miljöskurk, och dels på grund av dom så kommer inom en snar framtid jordens medeltemperatur att öka och vilka drabbas då först? Jo som tur är så är de skitlandet USA som får ta första smällen. De är nämligen så att större delen av amerikas odlingsmarker då kommer bli öken och de kommer bli kris i deras fina lilla land. Då ska vi minnas en sak! Inte fan ska dom få komma hit då som flyktingar. dom ska fan få stanna i sitt land som dom håller så högt......

Den enda vettiga "kända" personen är nog Obama, hoppas han lyckas räta upp slagsidan efter nazistbush ;)

Vill bara påpeka att detta är inte något folkgruppshat, inget illa menat mot någon speciell men det är min allmänna åsikt om landet ;)
Senast redigerad av bensinskalle den 6 oktober 2009, 20:12, redigerad totalt 1 gånger.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 374
Blev medlem: 13 maj 2009, 21:53
Ort: Osby

Inlägg av MKRider »

bensinskalle skrev:MEN tack goda gud så finns det en sak som kan vara positivt!

JO som ja skrev tidigare så är USA världens största miljöskrurk. Inom en snar framtid kommer jordens medeltemperatur att öka och vilka drabbas då först? Jo som tur är så är de skitlandet USA som får ta första smällen. De är nämligen så att större delen av amerikas odlingsmarker då kommer bli öken och de kommer bli kris i deras fina lilla land. Då ska vi minnas en sak! Inte fan ska dom få komma hit då som flyktingar. dom ska fan få stanna i sitt land som dom håller så högt......
Fy fan va kul skrivit :D ahahhahaa håller på att skratta mig till dötts, du har gjort mig lycklig hela veckan framöver ;) ahahahha
Bild
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

MKRider skrev:
bensinskalle skrev:MEN tack goda gud så finns det en sak som kan vara positivt!

JO som ja skrev tidigare så är USA världens största miljöskrurk. Inom en snar framtid kommer jordens medeltemperatur att öka och vilka drabbas då först? Jo som tur är så är de skitlandet USA som får ta första smällen. De är nämligen så att större delen av amerikas odlingsmarker då kommer bli öken och de kommer bli kris i deras fina lilla land. Då ska vi minnas en sak! Inte fan ska dom få komma hit då som flyktingar. dom ska fan få stanna i sitt land som dom håller så högt......
Fy fan va kul skrivit :D ahahhahaa håller på att skratta mig till dötts, du har gjort mig lycklig hela veckan framöver ;) ahahahha
Hahahaha WOOOORRRDDDD!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!
Inlägg: 854
Blev medlem: 2 februari 2009, 15:16
Ort: Finland

Inlägg av MinikeV »

TobbaN skrev:Var otroligt förbannad på min moppe för ett tag sen..
När jag var "sjuk" och var hemma, så tänkte jag att jag kunde greja med moppen lite för att fördriva tiden..
Bestämde mig för att tvätta alla kåpor på insidan + lite i motor.

Börjar med att jag ska ta av sadeln..
Men oj... skruven har lossnat uppe i sadeln.
Så hur mycket jag än skruvar, så kommer den inte ut..
Hållde på i 30min med det.
Sen stod jag och skrek, sparkade & slängde saker i en timme :D

Vet inte om det är en sak att bli arg över direkt.. men såna små-saker retar mig något otroligt :D
Speciellt när jag har orken att tvätta den, liksom nu.. inget ork alls.
Jävla skit också :D

Edit: Glömde ju säga att jag sprutade slut en hel burk med 5-56 på skruven också ^^ Inte för att det skulle hjälpa nåt, men...
Jag var ju arg som sagt xD
Alltså små saker som vägrar att funka t.ex. din skruv :D är enormt damp framkallande :D:D
Lägg dig inte i sa mannen som sket i sängen
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

RRX-Teddy skrev:
MKRider skrev:
bensinskalle skrev:MEN tack goda gud så finns det en sak som kan vara positivt!

JO som ja skrev tidigare så är USA världens största miljöskrurk. Inom en snar framtid kommer jordens medeltemperatur att öka och vilka drabbas då först? Jo som tur är så är de skitlandet USA som får ta första smällen. De är nämligen så att större delen av amerikas odlingsmarker då kommer bli öken och de kommer bli kris i deras fina lilla land. Då ska vi minnas en sak! Inte fan ska dom få komma hit då som flyktingar. dom ska fan få stanna i sitt land som dom håller så högt......
Fy fan va kul skrivit :D ahahhahaa håller på att skratta mig till dötts, du har gjort mig lycklig hela veckan framöver ;) ahahahha
Hahahaha WOOOORRRDDDD!
Haha kul att de uppskattas ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
LudiX
L33T kr3W
Inlägg: 385
Blev medlem: 18 maj 2009, 18:23
Ort: Vittinge

Inlägg av LudiX »

Haha,rolig tråd jue!
Dock en liten posthunting tråd :wink: .
Små Modifieringar,Stora Resultat!
aerox-n1
Elmoped
Inlägg: 19
Blev medlem: 8 september 2009, 21:48

hehe

Inlägg av aerox-n1 »

haha skulle sätta på plåten med ett spärrskaft för att farsan ska kolla en sak på den. han blir skitarg om jag kör utan, iaf så jag står där och skruvar i typ 10 min och skruvf*n gängar inte.. så jag blir lack och drar spärrskaftet i marken så de gnistrar om det XD och så har min farsa stått där ett tag och får spärrskaftet på smalbenet XD han blev lite sur efter :P
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

börjar bli ganska arg på den s.k. transportstyrelsen...

problem 1. det dröjde fan en månad innan ja fick mitt registreringsbevis
problem 2. när ja till slut fick, så står de att de är körförbud ! :evil:
problem 3. Sen står de att bilen ska in på kontrollbesiktning, den har blanka besiktningspapper från oktober 2009 :evil: :evil: :evil:

problem 4. när ja ringer in till transportstyrelsen så får jag veta att bilen har fått anmärkningar på halva upphängningen på en besiktning 2008...


problem 5. försäkringsbolaget fuckar också. jag fixade försäkring i pincip när ja köpte bilen, men då hade ja inte fyllt 18 än så pappa fick stå så länge... För den perioden, ca 10 dagar, så fick han betala en hel jävla årsavgift......



Ja myndigheter, de ä jävla klåpare hela bunten....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
not-gay
Elmoped
Inlägg: 120
Blev medlem: 15 juni 2009, 13:20
Ort: sandviken

Inlägg av not-gay »

det är så jävla roligt att läsa era händelser, sitter och små fnittrar hela tiden :P:P XD jävligt bra tråd :D
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres
Inlägg: 1356
Blev medlem: 30 september 2007, 18:13
Ort: Älmhult

Inlägg av TK_DRAC »

blev rätt förbannad i sommras då jag va ute å körde med min midrace trimmad aerox å min polare med sport trimmad Derbi så kör vi kanske 70 på en 50 väg förbi ett dans ställe sen någon timme senare när vi skulle hem så körde vi förbi där igen å det är en korsing precis efter de så släpte gasen å gled förbi i 30 så kommer ett jävla fyllo å slänger en cykel på mig när jag kör slår sönder nästan alla kåpor och jag håller på att trill men klara de sen kommer min polare då kommer fyllots tjej å kastar en flaska efter honom men missar så vi kör som fan där ifrån då de kom fler idioter... helt sjuka i huvudet.. dem var ändå i 30 års åldern så man kan ju tycka att dem borde ha lite vett...
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

JO som ja skrev tidigare så är USA världens största miljöskurk, och dels på grund av dom så kommer inom en snar framtid jordens medeltemperatur att öka och vilka drabbas då först? Jo som tur är så är de skitlandet USA som får ta första smällen. De är nämligen så att större delen av amerikas odlingsmarker då kommer bli öken och de kommer bli kris i deras fina lilla land. Då ska vi minnas en sak! Inte fan ska dom få komma hit då som flyktingar. dom ska fan få stanna i sitt land som dom håller så högt......
men nu har dom slutat tjötat om det där jävla oxonlagret dom där miljönissarna, vet du vf? för att nu så har det aldrig varit så tjockt som det nu, men det säger dom inte för att det är inte lika "roligt", känns som om att dom vill bara skrämma skit ur meniskerna :? . så nu så säger det allt dom har sagt i mot dom :P

men rolig tråd :) verkligen intressant och kolla vad alla har skrivit :D
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

( ja ja älskar att skriva om sånt som ja hatar )

Nu har skitgubben varit i görningen igen....

Min äckliga granne, Gösta Staffansson ( snutjävel ) var ute och gick med sin hund. Min polare åker i sin epatraktor och jag på snöskoter på en väg ner till sjön för att åka och leka lite. Jag kör förbi gubbfan. När polarn kör fram går gubbfan mitt i vägen med hundjäveln bredvid. Som ni kanske vet kan vissa vägar vara smala nu när de är "lite" snö, och dikeskanter kan döljas under snön. Och va tror ni hände? Jo eftersom gubbfan gick mitt i vägen, p.g.a. att han hade en liten snödriva som han var tvungen att gå runt, så var ju polarn tvungen att väja och då suger det tag och han hamnar i diket?

Vad gör pedofilgubbeN? Han tittar lite på epan och fortsätter sedan och går hemåt....... Vi blir skitförbannade och jag åker ikapp med skotern och säger åt honom att han fan ska hämta sin traktor och dra upp epan. Men han skyller på att hans traktor "inte är igång".... ( hur svårt är det att starta en traktor ? )..

P.g.a. att denna äckliga person är snut och har en tendens att hitta på jävligt dumma saker så är det inte så mycket att göra, så ja åker vidare och hittar ängeln Klemens som är ute och plogar. Snäll som han är ( till skillnad från en annan person ) så hjälper han oss att dra upp epan ;). Stort tack till honom!!!!! Stort bu till Gösta!!!


Fyfan för gubben.......
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Skriv svar