TSR Tål ingen kritik....!?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

TSR Tål ingen kritik....!?

Inlägg av Pelzor »

Som topic lyder.. jag har många kompisar som har bara råkat stava fel eller klagat lite på några moderatorer i forumet som gjort något fel.. och det enda svaret mina kompisar får är att slutar dom inte upp med dumheterna så banas dom från TSR!?

VAFAN ÄR DET FÖR FORUM?? till och med moppenet håller ju högre klass!

SKÄRPNING TSR!!

(OBS!!!! moderatorerna behöver inte skriva att jag ska bli medlem på MNF jag är redan det!)

/Pelle
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Re: TSR Tål ingen kritik....!?

Inlägg av Mekanikern »

Pelzor skrev:Som topic lyder.. jag har många kompisar som har bara råkat stava fel eller klagat lite på några moderatorer i forumet som gjort något fel.. och det enda svaret mina kompisar får är att slutar dom inte upp med dumheterna så banas dom från TSR!?

VAFAN ÄR DET FÖR FORUM?? till och med moppenet håller ju högre klass!

SKÄRPNING TSR!!

(OBS!!!! moderatorerna behöver inte skriva att jag ska bli medlem på MNF jag är redan det!)

/Pelle
Stavfel är inget brott på twostrokerider.

Att ge synpunkter på hur en moderator beter sig är inte heller fel.

Ta det med personen som varnat dig och försök att reda ut det hela - OM medlemmen gjort fel får han helt enkelt ta sin varning.

Fortsätter medlemmen trots upprepade varningar får det konsekvenser. Den sista utvägen är alltid ban.

// Oliver Qvicker
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Lite lustigt att det ända inlägget du har skrivit är det här.

Är det möjligen så att du är kompis med Stage6?
Holman
F.D Moderator
Inlägg: 463
Blev medlem: 30 maj 2007, 15:35
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Holman »

Hallå Pelzor va länge sen.

Vi tål kritik, om den har grund på något. Just nu det senaste har några personer fått för sig att komma med kritik som inte har grund på något, utan bara rent skitsnack.

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

men är ni som klagade förvånade på dålig stämning? kolla hur många trådar det finns nu bara för folk som klagar, passar det inte så kan man antingen börja bete sig eller lämna sidan och försöka skapa en egen bättre :) tror inte ni lyckas dock ;) har inte haft problem med någon moderator här däremot ser jag rätt mycket klagomål och sådant onödigt tjaffs om onödiga saker. SLUTA FÖROLÄMPA VARANDRA!
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

Henry skrev:Lite lustigt att det ända inlägget du har skrivit är det här.

Är det möjligen så att du är kompis med Stage6?
SPELAR VÄLL FAN INGEN ROLL!!!!


en polare skrev att hans moped gick i ca. 100km med effektrör och lite smått och gott men inte 50cc sport eller 70 cc! jag säger att det stämmer för jag mätte upp den själv med GPS!

och en moderator svarar att han är ett jävla moppefucko! då är man ju verkligen mogen nog att vara moderator!


SKÄRPNING SÄGER JAG!!!!

/Pelle
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Pelzor skrev:
Henry skrev:Lite lustigt att det ända inlägget du har skrivit är det här.

Är det möjligen så att du är kompis med Stage6?
SPELAR VÄLL FAN INGEN ROLL!!!!


en polare skrev att hans moped gick i ca. 100km med effektrör och lite smått och gott men inte 50cc sport eller 70 cc! jag säger att det stämmer för jag mätte upp den själv med GPS!

och en moderator svarar att han är ett jävla moppefucko! då är man ju verkligen mogen nog att vara moderator!


SKÄRPNING SÄGER JAG!!!!

/Pelle
Spelar stor roll då du inte varit med under tiden då det skedde.

Och du, jag var inte moderator när jag sa det! :wink:

Och ja, man är ett sk "moppefucko" om man tror att en moped med effektrör gör 110, du har varit det likaså jag. Men bara för att personen har fel ska han inte vräka ur sig sådanna saker som "bög" och "du tror du vet bäst VA?" och sen betede sig svingt och iprincip bara skita ner forumet med ett stort antal ot kommentarer och kränkningar, precis som din kompis, stage6, har gjort.

Om han hade skött sig trevligt och inte vräkt ur sig första bästa svordommen han kom på när det inte gick riktigt som han vill skulle han få vara kvar här. Däremot om han fortsätter som han gör nu riskerar han perm ban, och det gäller alla inte bara han.

Att du sedan kan säga att vi inte kan ta kritik är något jag inte riktigt förstår. Du har själv inte varit inblandad i situationen och du har inte visat dig här på sista tiden. Antaligen hörde du väll av din kompis i skolan eller på MSN att "alla moderatorer på TSR är dumma i huvudet speciellt Henry". Rykten och rent skitsnack i mina ögon. För det var väll vad den här tråden handlade om, att vi inte kunde ta kritik?
Jag tycker jag har bevisat att det är fel, bara fel.

Däremot är det en skillnad på konstruktiv kritik och skitsnack. Tänk på det.
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

Henry skrev:
Pelzor skrev:
Henry skrev:Lite lustigt att det ända inlägget du har skrivit är det här.

Är det möjligen så att du är kompis med Stage6?
SPELAR VÄLL FAN INGEN ROLL!!!!


en polare skrev att hans moped gick i ca. 100km med effektrör och lite smått och gott men inte 50cc sport eller 70 cc! jag säger att det stämmer för jag mätte upp den själv med GPS!

och en moderator svarar att han är ett jävla moppefucko! då är man ju verkligen mogen nog att vara moderator!


SKÄRPNING SÄGER JAG!!!!

/Pelle
Spelar stor roll då du inte varit med under tiden då det skedde.

Och du, jag var inte moderator när jag sa det! :wink:

Och ja, man är ett sk "moppefucko" om man tror att en moped med effektrör gör 110, du har varit det likaså jag. Men bara för att personen har fel ska han inte vräka ur sig sådanna saker som "bög" och "du tror du vet bäst VA?" och sen betede sig svingt och iprincip bara skita ner forumet med ett stort antal ot kommentarer och kränkningar, precis som din kompis, stage6, har gjort.

Om han hade skött sig trevligt och inte vräkt ur sig första bästa svordommen han kom på när det inte gick riktigt som han vill skulle han få vara kvar här. Däremot om han fortsätter som han gör nu riskerar han perm ban, och det gäller alla inte bara han.

Att du sedan kan säga att vi inte kan ta kritik är något jag inte riktigt förstår. Du har själv inte varit inblandad i situationen och du har inte visat dig här på sista tiden. Antaligen hörde du väll av din kompis i skolan eller på MSN att "alla moderatorer på TSR är dumma i huvudet speciellt Henry". Rykten och rent skitsnack i mina ögon. För det var väll vad den här tråden handlade om, att vi inte kunde ta kritik?
Jag tycker jag har bevisat att det är fel, bara fel.

Däremot är det en skillnad på konstruktiv kritik och skitsnack. Tänk på det.
HAHA jag har varit bakom honom vid varje sak du sakt! och du jag känner till den här sidan mer en vad du tror! du är lite stor i mun för att vara moderator tycker jag! ialf när man klagar på andras mopeder! en moderator ska stötta och vara närvarande vid bråk! INTE BRÅKA!!!

TÄNK LITE

/Pelle
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Pelzor skrev: HAHA jag har varit bakom honom vid varje sak du sakt! och du jag känner till den här sidan mer en vad du tror! du är lite stor i mun för att vara moderator tycker jag! ialf när man klagar på andras mopeder! en moderator ska stötta och vara närvarande vid bråk! INTE BRÅKA!!!

TÄNK LITE

/Pelle
Dubbelkonto?

Iaf, jag har bettet mig lika svinigt på PM som han har gjort mot mig.
Jag vet att du har varit moderator eller något dylikt, däremot inte på sistonde eller tiden jag har varit här.

Det du menar att en moderator ska stötta. Möjligt att ska förhindra bråk osv men inte ska dom säga "ååååh guuuh va din moppe är fin och jag tror verkligen att den gör 140 med bara effekt!"
Ibland måste det finnas någon som tar i med hårdhandskarna så ett forum inte förfaller, i det här fallet är det jag som säger rakt upp och ner hur det är. Att säga något annat än sanningen är bara fel.
Eller vill du att 99% av sveriges 15åringar ska tro att en effektrörsmoped gör 100blås?

men för att förtydliga en sak, igen: Jag var inte moderator när jag uttryckte mig galet mot stage6!

Och det där sista, det visar bara att du får slut på argument igen och börjar med person angrepp?
Holman
F.D Moderator
Inlägg: 463
Blev medlem: 30 maj 2007, 15:35
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Holman »

Pelzor skrev:
Henry skrev:
Pelzor skrev: SPELAR VÄLL FAN INGEN ROLL!!!!


en polare skrev att hans moped gick i ca. 100km med effektrör och lite smått och gott men inte 50cc sport eller 70 cc! jag säger att det stämmer för jag mätte upp den själv med GPS!

och en moderator svarar att han är ett jävla moppefucko! då är man ju verkligen mogen nog att vara moderator!


SKÄRPNING SÄGER JAG!!!!

/Pelle
Spelar stor roll då du inte varit med under tiden då det skedde.

Och du, jag var inte moderator när jag sa det! :wink:

Och ja, man är ett sk "moppefucko" om man tror att en moped med effektrör gör 110, du har varit det likaså jag. Men bara för att personen har fel ska han inte vräka ur sig sådanna saker som "bög" och "du tror du vet bäst VA?" och sen betede sig svingt och iprincip bara skita ner forumet med ett stort antal ot kommentarer och kränkningar, precis som din kompis, stage6, har gjort.

Om han hade skött sig trevligt och inte vräkt ur sig första bästa svordommen han kom på när det inte gick riktigt som han vill skulle han få vara kvar här. Däremot om han fortsätter som han gör nu riskerar han perm ban, och det gäller alla inte bara han.

Att du sedan kan säga att vi inte kan ta kritik är något jag inte riktigt förstår. Du har själv inte varit inblandad i situationen och du har inte visat dig här på sista tiden. Antaligen hörde du väll av din kompis i skolan eller på MSN att "alla moderatorer på TSR är dumma i huvudet speciellt Henry". Rykten och rent skitsnack i mina ögon. För det var väll vad den här tråden handlade om, att vi inte kunde ta kritik?
Jag tycker jag har bevisat att det är fel, bara fel.

Däremot är det en skillnad på konstruktiv kritik och skitsnack. Tänk på det.
HAHA jag har varit bakom honom vid varje sak du sakt! och du jag känner till den här sidan mer en vad du tror! du är lite stor i mun för att vara moderator tycker jag! ialf när man klagar på andras mopeder! en moderator ska stötta och vara närvarande vid bråk! INTE BRÅKA!!!

TÄNK LITE

/Pelle
Och inte svära Pelle ;)
Ni kommer ingen stans här, skicka pm istället om hur han kan bli bättre och vad han skall ändra :)

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

Henry skrev:
Pelzor skrev: HAHA jag har varit bakom honom vid varje sak du sakt! och du jag känner till den här sidan mer en vad du tror! du är lite stor i mun för att vara moderator tycker jag! ialf när man klagar på andras mopeder! en moderator ska stötta och vara närvarande vid bråk! INTE BRÅKA!!!

TÄNK LITE

/Pelle
Dubbelkonto?

Iaf, jag har bettet mig lika svinigt på PM som han har gjort mot mig.
Jag vet att du har varit moderator eller något dylikt, däremot inte på sistonde eller tiden jag har varit här.

Det du menar att en moderator ska stötta. Möjligt att ska förhindra bråk osv men inte ska dom säga "ååååh guuuh va din moppe är fin och jag tror verkligen att den gör 140 med bara effekt!"
Ibland måste det finnas någon som tar i med hårdhandskarna så ett forum inte förfaller, i det här fallet är det jag som säger rakt upp och ner hur det är. Att säga något annat än sanningen är bara fel.
Eller vill du att 99% av sveriges 15åringar ska tro att en effektrörsmoped gör 100blås?

men för att förtydliga en sak, igen: Jag var inte moderator när jag uttryckte mig galet mot stage6!

Och det där sista, det visar bara att du får slut på argument igen och börjar med person angrepp?

men låt dom tro det då! och om du inte tål det ska du inte vara inne på forum där dom skriver det! eller om du måste säga nåt så säg det på ett trevligt sätt! eller fråga hur dom har mätt det då?


TÄNK!!!!!!!!!!!!

/Pelle
Holman
F.D Moderator
Inlägg: 463
Blev medlem: 30 maj 2007, 15:35
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Holman »

Pelzor skrev:
Henry skrev:
Pelzor skrev: HAHA jag har varit bakom honom vid varje sak du sakt! och du jag känner till den här sidan mer en vad du tror! du är lite stor i mun för att vara moderator tycker jag! ialf när man klagar på andras mopeder! en moderator ska stötta och vara närvarande vid bråk! INTE BRÅKA!!!

TÄNK LITE

/Pelle
Dubbelkonto?

Iaf, jag har bettet mig lika svinigt på PM som han har gjort mot mig.
Jag vet att du har varit moderator eller något dylikt, däremot inte på sistonde eller tiden jag har varit här.

Det du menar att en moderator ska stötta. Möjligt att ska förhindra bråk osv men inte ska dom säga "ååååh guuuh va din moppe är fin och jag tror verkligen att den gör 140 med bara effekt!"
Ibland måste det finnas någon som tar i med hårdhandskarna så ett forum inte förfaller, i det här fallet är det jag som säger rakt upp och ner hur det är. Att säga något annat än sanningen är bara fel.
Eller vill du att 99% av sveriges 15åringar ska tro att en effektrörsmoped gör 100blås?

men för att förtydliga en sak, igen: Jag var inte moderator när jag uttryckte mig galet mot stage6!

Och det där sista, det visar bara att du får slut på argument igen och börjar med person angrepp?

men låt dom tro det då! och om du inte tål det ska du inte vara inne på forum där dom skriver det! eller om du måste säga nåt så säg det på ett trevligt sätt! eller fråga hur dom har mätt det då?


TÄNK!!!!!!!!!!!!

/Pelle
Men tänk om du kan ta det via pm istället ,och säga vad han skall ändra.

/Holman..........
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

[quote="Pelzor]

men låt dom tro det då! och om du inte tål det ska du nite vara inne på forum där dom skriver det! eller om du måste säga nåt så säg det på ett trevligt sätt! eller fråga hur dom har mätt det då?


TÄNK!!!!!!!!!!!!

/Pelle[/quote]

Så du tycker, helt ärligt nu. Att folk ska gå runt och lura folk och tro att mopeder går fortare än vad dom egentligen gör?

Om ett forum ska hållas seriöst ska det även inehålla seriösa och inlägg som stämmer med verkligheten.

Min tur att uttrycka mig som du nu, tänk!
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

ojj denna tråden låstes visst upp efter jag skrev den andra?! varför? det vet inte jag ialf!

Hoppas ni får nån ordning i forumet!

Lycka till!
Senast redigerad av Pelzor den 20 mars 2008, 19:50, redigerad totalt 1 gånger.
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

va fan henry sluta klaga på stage6 pelzor tror ja inte ä stage6 kompis hota inte huysong att stänga av han han kan ju stänga av dig me ju eller hur du håller ju på å klagar på alla
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

han va vist de men sluta klaga för fan alla får tro vad dom vill men de finns bara ett rätt svar men alla får tro vad dom vill tror en att hans moppe gör 190 me efktrör så ä de ju fel men han får la tro vad han vill istälet men den gör runt 95
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

HELT RÄTT.... min moppe röjjde
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

hehe dom får la tro så då skit i dom istälet henry dom blir bara sura som alla blir på dig :wink:
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Om henry lämmnar platsen som moderator kommer denna sidan bli grymm ;) tro mig. jag känner folk
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

jaa ja tycker bara kong ä bra moderator han ä snäll å sånt :wink: mott visa andra moderator :wink:
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

Holman ska lätt vara kvar den killen är sjukt rutinerad på mopeder:D

(L)holman(L)
Senast redigerad av Pelzor den 20 mars 2008, 20:09, redigerad totalt 1 gånger.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Kong e ända bra, möjligtvis holman med;)
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

mt5a_stunt skrev:han va vist de men sluta klaga för fan alla får tro vad dom vill men de finns bara ett rätt svar men alla får tro vad dom vill tror en att hans moppe gör 190 me efktrör så ä de ju fel men han får la tro vad han vill istälet men den gör runt 95

Att ha ett seriöst forum när alla sprider det budskapet går inte.

Jag råder dig att läsa den andra tråden som heter "attityd" för mer detaljerat svar.
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

holman, Jonas och proteam ska vara kvar tycker jag
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Men kong sköter sej ju riktigt bra, håll kvar honom iallafall!!
YAMAHA YZ Racing
Holman
F.D Moderator
Inlägg: 463
Blev medlem: 30 maj 2007, 15:35
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Holman »

hyosungsf50 skrev:holman, Jonas och proteam ska vara kvar tycker jag
Tack för förtroendet ifrån er, men de andra är lika mycket värda!

Jonas och Daniel är grundarna, så dom kommer alltid finnas kvar. Även vad vi än säger killar :)

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

Holman skrev:
hyosungsf50 skrev:holman, Jonas och proteam ska vara kvar tycker jag
Tack för förtroendet ifrån er, men de andra är lika mycket värda!

Jonas och Daniel är grundarna, så dom kommer alltid finnas kvar. Även vad vi än säger killar :)

Mvh
Det vet vi men tekniskt sätt så kan dom försvinna från sidan! om något företag skulle vilja köpa TSR;) till rätt pris:D haha

/
Pelle
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

jag tycker lätt att proteam ska stanna han först bra tycker jag :P
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

skogen_swe skrev:jag tycker lätt att proteam ska stanna han först bra tycker jag :P
Ja han är med bra:D

/Pelle
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

låter bra att du också håller med mig :P Pelzor
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Tycker att denna tråden inte leder till något alls, det enda detta leder till är få ut nån av moderatorerna
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
fjegge
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 683
Blev medlem: 8 oktober 2007, 21:47
Ort: Stockholm ( Täby)

Inlägg av fjegge »

Varför håller ni på undrar jag? :? .
Tror du/ ni att en effekt moppe gör 130 m.m dom säger ju bara att ni har fel ni behöver inte ta illa upp vafan och göra trådar att moderatorer e sjuka i huvet och behandlar er som störda men vilka ere liksom som är störda.
Jag vill inte vara med och bråka men jag tycker det här är väldigt omoget :(
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

hahaha stämmer där faktist :lol:
Låst