attityd

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

Henry- detta är en fråga personligen till dig ifrån högsta hönset- hoppas inte du tar illa upp för att jag gör det offentligt.

ANser du att din funktion här på sidan är att hjälpa nyblivnina moppe ägare att bli bättre på sin sak?

Förudmjukar du killar o tjejer som inte kan så mycket?

Kommer du att forstätta jobba lika hårt för att göra sidan ännu bättre?

//Daniel
kristian
Elmoped
Inlägg: 147
Blev medlem: 11 december 2007, 17:28
Ort: färgelanda

Inlägg av kristian »

Henry ska va kvar punkt slut.

swedma det hjälper inte vad du än gör, du kan inte kikka Henry ensamm.
Enligt mig så är han inte så farlig som du tycker, skit duktig är han med på det han gör. Henry har nog hjälpt mig mäst på det här forumet.
Drack //
Användarens profilbild
tompa_
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 557
Blev medlem: 20 november 2007, 16:56
Ort: Kallinge

Inlägg av tompa_ »

tycker henry är en dom bästa på denna sidan så sluta o ge han skit för andra inte är så bra på mopeder som henry tycker att han ska vara kvar här..
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

swedma skrev:Henry- detta är en fråga personligen till dig ifrån högsta hönset- hoppas inte du tar illa upp för att jag gör det offentligt.

ANser du att din funktion här på sidan är att hjälpa nyblivnina moppe ägare att bli bättre på sin sak?

Förudmjukar du killar o tjejer som inte kan så mycket?

Kommer du att forstätta jobba lika hårt för att göra sidan ännu bättre?

//Daniel

Helt ok, som sagt jag tål kritik.

1. Jag hjälper folk som blivit vilseledda och tror helt fel om saker. Men att säga att det är min enda uppgifft är fel då jag gör så mycket mer på sidan. Men givetviss så hjälper jag många nyblivna moppeägare!

2. NEJ! Däremot är jag ingen mamma som töltar hit och dit utan jag går rakt på sak.

3. Ja, självklart.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

låter ju bra de :P
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Asså. Henry e alltid kaxxig mot mig för att jag trode min moppe gjorde över 100. Han tkr liksom jag är en idiot efter det och klagar ALLTID på mig så fort han får chansen. Asså ha nska allid försöka komma undan och få alla på sin sida. UT MED HAN. Swedma har varnat mig typ 3 gånger om att han ska bana mig. Bara för att jag för fram lite kritik? I så fall JÄVLIGT DÅLIGT.. Sidan är bra i sig, Men Många i crwe e hemska.
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

Henry skrev:
swedma skrev:Henry- detta är en fråga personligen till dig ifrån högsta hönset- hoppas inte du tar illa upp för att jag gör det offentligt.

ANser du att din funktion här på sidan är att hjälpa nyblivnina moppe ägare att bli bättre på sin sak?

Förudmjukar du killar o tjejer som inte kan så mycket?

Kommer du att forstätta jobba lika hårt för att göra sidan ännu bättre?

//Daniel
Dåså- då var den saken utagerad- då släpper vi det nu!


Helt ok, som sagt jag tål kritik.

1. Jag hjälper folk som blivit vilseledda och tror helt fel om saker. Men att säga att det är min enda uppgifft är fel då jag gör så mycket mer på sidan. Men givetviss så hjälper jag många nyblivna moppeägare!

2. NEJ! Däremot är jag ingen mamma som töltar hit och dit utan jag går rakt på sak.

3. Ja, självklart.
Pelzor
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 29 maj 2007, 14:22

Inlägg av Pelzor »

Kanske bara jag som ser detta? men alla är imot stage6 ni vet ju inte själva vad ni skriver ! ni säger att jag aldrig är här inne men varje gång en moderator har skrivit till stage6 har jag varit närvarande och sätt detta! vad är det för still? med dom här moderatorerna sjunker ni ju under lunarstorm!


/Pelle
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Jag låser här då denna tråd har spårat ut totalt.

Tycker ni att en moderator har bettet sig dåligt - så varför inte skicka ett pm till han och säga hur han kan bli bättre som moderator?
Låst