"Gula Faran" Volvo 245 Kapad -88, !!!!!fråga om be

Här kan du lägga upp projekt på tex. lätt MC, fiddy eller hemmabygge. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 374
Blev medlem: 13 maj 2009, 21:53
Ort: Osby

"Gula Faran" Volvo 245 Kapad -88, !!!!!fråga om be

Inlägg av MKRider »

Tjeena, ska lägga in mitt projekt, kommer med uppdate om vad som är gjort och vad jag ska göra, kommer inom kort.

en grej som jag undrar är att, jag fick kontrollbesiktning på a-traktorn (var sen förr förra ägaren) och de klagade på min enkellåda så nu är jag tvungen att lägga på 2 lådor och kontrollbessa om skiten igen, får dom göra så ? det är väll på REG bess man måste ha dubbla lådor ? har de gjort fel ? för man polare sa att de skulle ge fan i om jag hade 1 eller 4 lådor på för det är en kontrollbesiknting.
Bild
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Troligen finns notering om dubbla lådor i den sedan tidigare vid dess regbess. Och då har dem upptäckt att detta ändrats. Då har dem rätt att slå ner på det.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 374
Blev medlem: 13 maj 2009, 21:53
Ort: Osby

Inlägg av MKRider »

Svar nej, a-traktorn gick igenom första gången utan några anmerkningar på något. det är nu när de gjorde in KONTROLL bess de märkte det med det ska väll dem to och skita i på Kontroll? det är bara på REG man behöver det .?
Bild
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

MKRider skrev:Svar nej, a-traktorn gick igenom första gången utan några anmerkningar på något. det är nu när de gjorde in KONTROLL bess de märkte det med det ska väll dem to och skita i på Kontroll? det är bara på REG man behöver det .?
fattar dem misstankar så har dem långtgående befogenheter. By the way, skit i det sista........ En annan är ju bara ändå en idiotjävel.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Skriv svar