Nya medlemmar

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator
Inlägg: 664
Blev medlem: 4 juni 2007, 22:38
Ort: Stockholm

Nya medlemmar

Inlägg av P0JKEN »

Jäklar vad det kommer medlemmar. Sitter och kollar på medlemms siffran och den bara ökar och ökar. Känns roligt för oss alla på Redaktionen.
Berätta för era moped vänner om sidan dom som inte är medlemmar.
Så ska ni se snart att TSR blir sveriges ledande mopedsida och forum inom snart framtid.

:D
Senast redigerad av P0JKEN den 6 december 2007, 19:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Tern
Svårstartad skrothög
Inlägg: 152
Blev medlem: 27 november 2007, 11:13
Ort: JKPG
Kontakt:

Inlägg av Tern »

Har oxå kollat lite medlems siffrorna å de stiger mer å mer för var dag vilket är kul..:), vem vet TSR kanske blir den största moppe sidan?
Användarens profilbild
ProTeam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 361
Blev medlem: 20 augusti 2007, 10:53
Ort: Östersund
Kontakt:

Inlägg av ProTeam »

Det är extremt roligt att se trenden med medlemmar och sidan blir bara bättre och bättre. Men vi ska inte glömma att moppenet har en nyare och roligare design på sitt forum samt nästan tre gånger så många som jobbar med det forumet och närmare 10 000 medlemmar.

Men Tsr är enligt mig sveriges näst bästa sida och stämningen är mycket bättre här än på moppenet=)
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Det är skit kul att se sidan att växa att växa, som sagt så själv tycker jag att TSR är bättre än MNF, och det är kul att medlemmarna ökar. Hoppas det fortsätter så här nu!!! :twisted: 8)

Mvh // Kong
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Vi har artiklar, auktioner, tävlingar och annat smått och gott som inte det andra mopedsidorna har.

Det är bara en tidsfråga innnan twostrokerider.se blir störst i sverige!
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Vi har artiklar, auktioner, tävlingar och annat smått och gott som inte det andra mopedsidorna har.
Håller med helt! :P
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator
Inlägg: 664
Blev medlem: 4 juni 2007, 22:38
Ort: Stockholm

Inlägg av P0JKEN »

ProTeam skrev:Det är extremt roligt att se trenden med medlemmar och sidan blir bara bättre och bättre. Men vi ska inte glömma att moppenet har en nyare och roligare design på sitt forum samt nästan tre gånger så många som jobbar med det forumet och närmare 10 000 medlemmar.

Men Tsr är enligt mig sveriges näst bästa sida och stämningen är mycket bättre här än på moppenet=)
Nej 8600 har dom. Men Moppenet är gammalt och många medlemmar som inte är aktiva. Denan sida är ny och tror inte många som registrerat sig är inte aktiva. Nyare forum har dom inte heller.
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Plus att dom har mycket strängare regler där, om man bara gör ett fel så blir man bannad typ i 2 månader, det blev jag! :evil: sen efter den perioden så tröttna jag helt och gick över till TSR :lol:
Användarens profilbild
ProTeam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 361
Blev medlem: 20 augusti 2007, 10:53
Ort: Östersund
Kontakt:

Inlägg av ProTeam »

Det måste vara stträngt där eftersom alla inte kan sköta sig lika bra som här.

forumet kanske inte är nyare men det känns mycket nyare än det här. vad känns mest modernt liksom?


Hur som helst kommer TSR utvecklas ännu mer och bli bättre och då kan det bli så att moppenet får tuff konkurrens men för det krävs att alla jobbar hårt.

// ProTeam
velino92
Kinaraket
Inlägg: 834
Blev medlem: 13 september 2007, 11:50
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av velino92 »

Äntligen kommer det mer till TSR.....Hoppas det händer mer och att TSR blir ännu större...:DHar oxå kollat lite medlems siffrorna
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Jag har fått med många polare till sidan:)
TDR är bättre än moppenet för där kan man typ aldrig bli medlem:(
O så är det MYCKET aktivare på TSR.
YAMAHA YZ Racing
Teddyboy
Elmoped
Inlägg: 74
Blev medlem: 15 september 2007, 10:51

Inlägg av Teddyboy »

Tsr e bäst :D
Ursprungligen postat av andreas90
Hej.
Jag har precis köpt en speedflight nr 2 och jag undrar hur man byter växel¨på den. Hittar inte spaken som alla mina kompisar har var sitter DEN? :hmm:
Skriv svar