Eran Värsta PolisJakt Någonsin ? ..Skriv Här o Dela med Dej

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Jag vet förr i tiden var polisen mera vilda och dessutom rejält korkade när det gällde jaga mopdister. Jag bodde i en mindre kommun och efter att en polis hade jagat en på moppen och man kommit undan var det bara en sak som gällde. Det var att ställa moppen, de dumma fan kunde sedan kalla in 5-7 polisbilar som körde runt i kommunen hela den dagen och dagen därpå. Men på den tiden hade de väl inte polisen så mycket att göra som i dag.

De låg varje dag under perioder och bevakade de som tog sina mopeder utanför skolan och hade razzior, de tog alla oavsätt om det var trimmat eller otrimmat. Det hände att man tog mopeden och började leda den och jag brukade alltid gå förbi dem och skratta, de kunde inte då göra ett piss.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 374
Blev medlem: 13 maj 2009, 21:53
Ort: Osby

Inlägg av MKRider »

jag har som tur var inte blivit jagad men därimot min polare. i vår komun (väldigt liten) så är dom inte så hårda med moppar, iaf inte stannar dem men min polare är dom alltid efter.

han har kört ifrån dem 5 ggr. efter 3:e gången fick han lacka om den i och med att även i byn så gjorde dem u-sväng och körde efter han med serenerna. men nu har han inte blivit jagad på några veckor.

PS. han har en drac som går i 96 med gps, (snabbast i komunen) och han kör inte nådigt kan jag lova. för ngn vecka sedan var han inne på snutstationen och spann upp deras gräs, och det sprang ut en jävel från stationen, så drog vi (jag stod utanför med roxen)
Bild
Användarens profilbild
guru
Kebab & Falafel
Inlägg: 160
Blev medlem: 14 december 2008, 18:26

Inlägg av guru »

Har bara blivit jagad en gång och det var när någon hade blivit misshandlad på vår skola så en massa poliser blev ditkallade. Men så skulle jag och min kompis till konsum (han hade ingen hjälm) så ska man över en bro för att komma dit så möter vi en polis prec innan bron och han vänder och sätter på sirener. Min kompis trodde jag hade skylt så han försökte hålla för där den brukade sitta (tog av skylten dagen innan) men sen bara kör vi in i en skog och skrattar som fan. inget spec men det va jävligtr kul då :roll:
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 421
Blev medlem: 20 maj 2008, 16:07
Ort: sollentuna

Inlägg av jogat »

MKRider skrev:jag har som tur var inte blivit jagad men därimot min polare. i vår komun (väldigt liten) så är dom inte så hårda med moppar, iaf inte stannar dem men min polare är dom alltid efter.

han har kört ifrån dem 5 ggr. efter 3:e gången fick han lacka om den i och med att även i byn så gjorde dem u-sväng och körde efteHr han med serenerna. men nu har han inte blivit jagad på några veckor.

PS. han har en drac som går i 96 med gps, (snabbast i komunen) och han kör inte nådigt kan jag lova. för ngn vecka sedan var han inne på snutstationen och spann upp deras gräs, och det sprang ut en jävel från stationen, så drog vi (jag stod utanför med roxen)
haha fan va kul men dumt :wink: då får man skylla sig själv om man blir tagen :P
//joel
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street
Inlägg: 3415
Blev medlem: 27 juni 2008, 18:38

Inlägg av TobbaN »

för ngn vecka sedan var han inne på snutstationen och spann upp deras gräs, och det sprang ut en jävel från stationen
Hahaha, han måste ha ballar av stål 8)
f.d TSR-Crew
GrodaeN3
Avstängd
Inlägg: 161
Blev medlem: 20 juni 2009, 21:08

Inlägg av GrodaeN3 »

lule skrev:tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
det tror ju faktiskt jag ..
GrodaeN3
Avstängd
Inlägg: 161
Blev medlem: 20 juni 2009, 21:08

Inlägg av GrodaeN3 »

DracPojken skrev:Det finns fan inte en enda chans att snuten använder sig av helikopter för att jaga en ynka moppedist. Lägg ner bara istället för att hålla på o fjolla, fan va trött jag blir! Du ljuger så du nästan tror dig själv, har du kollat på terminator eller någon annan actionfilm dom senaste 24 h som har påverkat dig så mkt, det verkar nästan som det!
haha damp
Användarens profilbild
eggi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 429
Blev medlem: 6 mars 2009, 13:03

Inlägg av eggi »

GrodaeN3 skrev:
lule skrev:tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
det tror ju faktiskt jag ..
jag tror att det kostar jävli** mkt att få upp hekopter tror inte det skulle vara värt för snuten eftersom han skulle för som högst 5k i böter
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "

Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
GrodaeN3
Avstängd
Inlägg: 161
Blev medlem: 20 juni 2009, 21:08

Inlägg av GrodaeN3 »

matin skrev:men asså när jag var jagad när jag åkte ciao kom det pansarvagnar, hellikoptrar och alla sköt efter mig med bazoka, troet eller ej...
haha
GrodaeN3
Avstängd
Inlägg: 161
Blev medlem: 20 juni 2009, 21:08

Inlägg av GrodaeN3 »

eggi skrev:
GrodaeN3 skrev:
lule skrev:tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
det tror ju faktiskt jag ..
jag tror att det kostar jävli** mkt att få upp hekopter tror inte det skulle vara värt för snuten eftersom han skulle för som högst 5k i böter
haha mmmm
Jag är galen .. vad mer kan man säga ..*
Användarens profilbild
henric92
Henke!
Inlägg: 436
Blev medlem: 3 september 2007, 15:57
Ort: malmö

Inlägg av henric92 »

asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
Spegel, spegel på...hjälmen där...säg mig vem som moppe kungen är? <3 xD
Bild
http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/25
Robbisen
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 28 juni 2009, 03:01

Inlägg av Robbisen »

henric92 skrev:asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
asså dom gör så här dom testar mopederna bara och är den trimmad så tar dom av allt och ger tillbax vad jag vet. ibland brukar polisen vara tidiga och se när alla kör dit med sinna mopeder då har dom bevis :P
Användarens profilbild
Kymco_Forever
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 30 juni 2009, 19:18
Ort: Jönköping

Inlägg av Kymco_Forever »

Jag har aldrig blivit riktigt jagad men snutarna följde efter mig och en polare in på en bakgård när vi såg att dom hade kontroll och fråagde efter förarbevis och hur fort mopparna gick^^ vi klarade oss ifrån något straff fast han låg i 80 och jag i ca 65-70 mitt inne i stan
The sandwich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 196
Blev medlem: 1 maj 2009, 22:35

Inlägg av The sandwich »

Kasto skrev:Får væll førsøka berætta lite kortfatt som sagt så tog ja en svæng førbi polistationen å då kom en snut efter då tænkte ja no problem tar bara grusvægen bakom ica och dom kør efter mej dær sen så hade ja dom efter mej ett tag på grusvægen ganska æckligt faktiskt men sen kørde ja in i en skog o væntade en kvart och då hør ja nått så inne helvete de va en polishelikoter som åkte runt vid skogen då tænkte ja lika bra å dra stack dærifrån o så tænkte ja kanske inga poliser hemma hos mej så ja kørde ja førbi dær och då kmr de 2 civiler och blockerar ingången till vægen dær ja bor å så børjar dom att jaga mej kanske en halvtimma lr nått sånt på vægarna sen så kmr ju polisbilar och helikoptern och civilarna och då nær ja kør ser ja cykelsnutarna stælla sej mitt på vægen och så fin som man ær råkar ja køra på den ena ja støp inte som tur va men repor på framskærmen sen så fortsatte jag in på en lekpark då hade ja kørt førbi alla då tænkte ja att ja stæller ner mopeden och går hem till en kompis och nær jag gick hem till kompisen så kmr dom och tar mej på førhør men dom hade inga bevis på att de va jag eftersom ja inte satt på mopeden .Dom slæppte mej efter en timmas førhør sen efter två dagar hæmtade jag mopeden o stack hem..
HAHAHAHA, MYTOMAN!
Hur mäter man en blondins intelligens?
Stoppa en lufttrycksmätare i hennes öra
Mopeden till salu!
http://www.blocket.se/vi/22335537.htm
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

henric92 skrev:asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
Förra året när det var razzia på min skola hade dom ståt och filmat dagen innan i ett klass rum ovanför moppeparkeringen :roll:
fax110
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 10 maj 2008, 20:14

Inlägg av fax110 »

henric92 skrev:asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
dom går runt/cyklar runt omkring i byn vid skolan redan förre skolan börjar sen kring lunch när exakt alla med moped kommit även dom som börja senare osv sen slår dom till
lannge
Elmoped
Inlägg: 138
Blev medlem: 13 april 2009, 09:13

Inlägg av lannge »

Jag hade just köpt trim, satt på kört i 2 dagar...
Ska till nå berg med polarna så ser vi en jävla helikopter som cirkulerar runt omkring oss.
Vi tog beslutet att vi kör hem till mig o avvaktar (jag skjutsade en polare då).
Väl vid bron mellan ställerna ( kanske 1km kvar till mig) möts vi av 1 bil och en buss som kör över bron på cykelvägen, helvete tänker jag o vänder om, då möts vi av en blinkandes jävla svart mc...
Var 14 år, rör, inge regplåt, kört på cykelväg osv...
Hade jag kört bilväg hade inget hänt sa dom ...
Sammanlagt 4 bilar, mcs, helikopter TROR JAG, dom tog väl ca 40 mopeder på 1-2dagar :s
Robiin937
Avstängd
Inlägg: 997
Blev medlem: 2 november 2008, 18:55
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

dom använde inte helikoptrar för o ta moppar :D
Användarens profilbild
LinuSuniL
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 638
Blev medlem: 18 augusti 2008, 00:48
Ort: Fränsta byn alla avgudar
Kontakt:

Inlägg av LinuSuniL »

Här va de nån som hadde gått vilse i skogen så de va en helikopter här då åkte dom över mig i typ 5 km fasst ja hadde vatten på tändhatten så moppen gick typ 25km/h. Sen när ja kom in på byn där de va torrt så vart ja jagad av en bil som stog å väntade där.
Full speed spara tid!!:D
Dracen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 520
Blev medlem: 30 oktober 2007, 11:33

Inlägg av Dracen »

Jag har alldrig blivit jagad, ingen som velat stanna mig ens:)
lannge
Elmoped
Inlägg: 138
Blev medlem: 13 april 2009, 09:13

Inlägg av lannge »

Robiin937 skrev:dom använde inte helikoptrar för o ta moppar :D
nänä, inte alls
Användarens profilbild
Junker
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 3 juni 2008, 21:21

Inlägg av Junker »

Robiin937 skrev:dom använde inte helikoptrar för o ta moppar :D
Ne det låter ju väldigt skumt men om dom var ute och tog flera mopeder och det va ju tvåsiffrigt så. Dom tjänar nog i längden att kolla upp var dom flesta står sedan åka dit med markstyrkan. Men jo jag tvivlar på det också.
krook
Elmoped
Inlägg: 55
Blev medlem: 24 juni 2009, 21:10

Inlägg av krook »

jag vill bara påpeka att den senaste tiden (asså i frölunda utanför Göteborg) så har de kört helikopter efter mopeder. jag vet inte vilka de är som blir jagade, men de som jagades var misstänkta för stöld.
vill bara på peka att helikopter inte är helt omöjligt :D
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

1: vart med om att polisen de facto använt helikopter, och då i synnerhet om dem jagat crossar, dels så kan kaffekvarnen vara uppe för att jaga andra trafiksyndare med, typ rattfyllon och liknande, och kan dem då få några trimmoppar på kroken som bonus, är det ju ju bara "plus i kanten" för dem. Helikoptern är oslagbar i jakten på fortåkare, trim-mopedister och dylika grejer.

2: cyklande poliser, hela Göteborg kryllar fan av dem sommartid, och en av mina mest minnesvärda polisjakter är med cykel mot dem. var ju aktiv åkare på den tiden och använde en sluttande sten och hoppade över en parkbänk, utan att se mig för och givetvis så for dessa två cyklande poliser efter mig, snabbt som iller genom parken och uppför en stenbumling modell fet och vänta in dem , vinka till dem o dra vidare. Otympliga poliscyklar mot en fullkittad tävlings-MTB kan ju bara sluta på ett sätt om den som trakterar MTB:n kan sin sak.


Men som sagt, dem finns i våra städer o blir bara fler o fler.
Magnet
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 5 juli 2009, 09:46

Inlägg av Magnet »

Nja, jag tror ju inte heller att dom tar fram helikoptern för att jaga mopeder... MEN, alla piloter, även polisens, måste ha ett visst antal flygtimmar för att behålla sitt flyg certifikat, så om dom är ute och "nöjesflyger" (samlar timmar) kan dom mycket väl tänkas jaga mopeder. särskilt om många klagomål inkommit från samma område.
Noren94
Elmoped
Inlägg: 82
Blev medlem: 25 februari 2009, 14:55
Ort: Handboll fotboll Moppe

Inlägg av Noren94 »

anggånde helikopter så flyger min pappa helikopter och det är för dyrt att jaga dom med helikoter : bränsle underhåll mm
Aerox<3;P
Användarens profilbild
g-ounze
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 514
Blev medlem: 1 april 2009, 20:24
Ort: Laholm

Inlägg av g-ounze »

Inget körkort på en EU-Riskokare.. 14 år.. Smygkör ;D Polisen efter mig..

Den riskokaren går INGE vidare =) Slutade med att ja ALDRIG bromsade utan pressa den i alla kurvor.. 50 km/h rakt igenom en "Shell parkering" där de va fullt me folk.. Polisen efter.. Inget blålyse dock.. Men helt klart va dom efter mig!.. Tappade dom när de blev en J***GT gropig gräs åker! =)


Sen så minns jag att ja körde utan hjälm... körde en polare utan hjälm.. På min Gilera Runner 70cc.. mot rött.. över 100.. mitt i stan.. Stannade vid Shell.. Hade PRECIS fixat elstart så min kick va fuckad! Polisen kom me fullgas o ville stoppa mig.. Jag stod vid ingången till Shell.. Avstängd moppe.. Polisen kör in på Shell vid pumparna med blåljus o sirener.. TACK ELSTART PÅ 70cc <3 Körde därifrån fort som satan.. Dom frågade min polare vem jag va o allt..! =)

Dagen efter körde dom till den lilla lilla lilla byn jag bor i (max 500 pers i byn).. Ja kör mot stan.. Dom kör mot byn.. Moter dom halvvägs.. men dom kunde inte vända då ja hade minst 4 bilar tätt framför mig som bakom mig.. och dom också.. Men ja såg att dom bromsade och ville vända


Här sitter jag.. En kille me enormt mycket tur som precis fått tillbaka sin Gilera från Polisen och tänker bygga midrace av den (70cc sport nu)

Obs! Blir ni stoppade för trim.. Och tänker fortsätta trimma när ni får tillbaka moppen.. BESIKTIA INTE DEN! Ni vinner inget på de! Endast förlorar pengar på besiktien.. De blir endå samma straff om dom stoppar dig.. Du slipper dock "trim" bötern.. Du betalar endast oreggad MC.. Smart? ;)
[[-_/G-Ounze\_-]]

Gilera Runner SP 70cc & CPI SM White Edition (limited)

<-_/Checka Galleri för bilder på mina hojjar!\_->
Användarens profilbild
Katten1
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 13 juni 2009, 13:59
Ort: Falun

Inlägg av Katten1 »

min värsta jakt måste nog ha vart när jag var ute och åkte med några polare. jag märkte att moppen började gå sämmre av någon anledning (vi hade åkt hela dagen) stannade vid en korsning och bestämmde mig för att dt var dags att åka hem innan snuten kommer eftersom moppen börja gå sämre. precis när jag tänkte det såg jag dom typiska blåa framlysena snutbilar har och jag fortsatte åka. på en raksträcka gick min moppe långsammare än min kompis helt orginal stalker jag satt och hoppade på moppen för att dt skulle gå fortare. efter en sväng och en ny raksträcka kom jag iaf förbi min polare på stalkern. snuten låg i röven på oss och blå lysen och sirener åkte på och polaren på orginalstalkern låg och blockade snuten så jag kom iväg en bit. sen svängde han åt sidan och jag upp på en gångväg. snuten körde efter mig och min kompis sa att han hörde en smäll. då hade snuten slagit i underredet i en brunn. hur som helst så fortsatte jag köra med snuten i röven och kom ut på ett ställe där det är en väg brevid vägen finns en gräsbarriär och sen en gångväg. jag fortsatte på gångvägen och snuten åkte på vägen. dom körde förbi mig då bromsade jag fullt och vände på gångvägen. då gick moppen heeeelt förjävligt och jag trodde att det var över så jag slängde upp vänster arm på styret och kollade ner men fortsatte köra då kom snuten i full fart igen och körde över gräset och försökte prejja in mig i en buske men jag slank förbi med knapp marginal. sen tänkte jag ääh vafan allt eller inget och slet av luftfiltret (kåpstrippad beta ark) för att förut när jag ställde in moppen gick den bättre ibland om man tog av luftfiltret så ääh vafan tänkte jag och slet av filtret och moppen började skrika igen och jag for iväg från snuten. dom följde efter mig på samma gångväg jag kom på. jag slank in mellan 2 bommar och slog i vänster sida på moppen i ena bommen och snuten fortsatte på en annan väg. (det var ett tågspår med staket och lite buskar imellan vägarna. sen åkte dom förbi mig igen och jag slog på full broms igen och vände och for in bakom ett hus i närheten och gömmde mig. när jag skulle lägga tröjjan i sadelboxen för att den var lite väl igenkännbar (Glansig Regnbågsfärgad) så tog det mig ca 2 minuter att lista ut hur man (låser upp) sadelboxen fter ett tag upptäckte jag att sadelboxlåset hade gått av när jag slog i bommen.
sen träffade jag min mkompis på stalker och han berättade att han hade åkt fast av samma snutar och dom testade hans moppe som var orginal. den gick lite för fort men han som testkörde sa ändå en laglig hatighet. dom frågade vad jag hette men han sa bara att han inte visste då sa ena snuten "sluta ljuga, jag är trött på er lögnare!" då sa han jag har ingen skyldighet att säga det" då vart det tyst på snuten.


lång historia men hoppas ni gilla den :P

jag hade:
17,5a
sport pro rör
Hebo variator
orginalcylinder
gjorde ca 85-90 (i normala fall!)
Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!
Inlägg: 854
Blev medlem: 2 februari 2009, 15:16
Ort: Finland

Inlägg av MinikeV »

g-ounze skrev:Inget körkort på en EU-Riskokare.. 14 år.. Smygkör ;D Polisen efter mig..

Den riskokaren går INGE vidare =) Slutade med att ja ALDRIG bromsade utan pressa den i alla kurvor.. 50 km/h rakt igenom en "Shell parkering" där de va fullt me folk.. Polisen efter.. Inget blålyse dock.. Men helt klart va dom efter mig!.. Tappade dom när de blev en J***GT gropig gräs åker! =)


Sen så minns jag att ja körde utan hjälm... körde en polare utan hjälm.. På min Gilera Runner 70cc.. mot rött.. över 100.. mitt i stan.. Stannade vid Shell.. Hade PRECIS fixat elstart så min kick va fuckad! Polisen kom me fullgas o ville stoppa mig.. Jag stod vid ingången till Shell.. Avstängd moppe.. Polisen kör in på Shell vid pumparna med blåljus o sirener.. TACK ELSTART PÅ 70cc <3 Körde därifrån fort som satan.. Dom frågade min polare vem jag va o allt..! =)

Dagen efter körde dom till den lilla lilla lilla byn jag bor i (max 500 pers i byn).. Ja kör mot stan.. Dom kör mot byn.. Moter dom halvvägs.. men dom kunde inte vända då ja hade minst 4 bilar tätt framför mig som bakom mig.. och dom också.. Men ja såg att dom bromsade och ville vända


Här sitter jag.. En kille me enormt mycket tur som precis fått tillbaka sin Gilera från Polisen och tänker bygga midrace av den (70cc sport nu)

Obs! Blir ni stoppade för trim.. Och tänker fortsätta trimma när ni får tillbaka moppen.. BESIKTIA INTE DEN! Ni vinner inget på de! Endast förlorar pengar på besiktien.. De blir endå samma straff om dom stoppar dig.. Du slipper dock "trim" bötern.. Du betalar endast oreggad MC.. Smart? ;)
Är man så dum att man kör utan hjälm, över 100km/h mitt i stan mot rött ljus så förtjänar man att bli av med trimmet. Såna som du borde inte köra moppe :?
Lägg dig inte i sa mannen som sket i sängen
Användarens profilbild
Katten1
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 13 juni 2009, 13:59
Ort: Falun

Inlägg av Katten1 »

Är man så dum att man kör utan hjälm, över 100km/h mitt i stan mot rött ljus så förtjänar man att bli av med trimmet. Såna som du borde inte köra moppe :?
wooord!!
491gt
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 16 oktober 2008, 08:16
Ort: falun

Inlägg av 491gt »

Katten1 skrev:
Är man så dum att man kör utan hjälm, över 100km/h mitt i stan mot rött ljus så förtjänar man att bli av med trimmet. Såna som du borde inte köra moppe :?
wooord!!
dubbelwoord! :P
Användarens profilbild
derbi_senda93
Tk & Snabbgas!
Inlägg: 1773
Blev medlem: 1 juni 2008, 19:27
Ort: Landvetter

Inlägg av derbi_senda93 »

491gt skrev:
Katten1 skrev:
Är man så dum att man kör utan hjälm, över 100km/h mitt i stan mot rött ljus så förtjänar man att bli av med trimmet. Såna som du borde inte köra moppe :?
wooord!!
dubbelwoord! :P
Trippelwoord!

Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Folk som kör 100 på 30/50-väg borde inte vara nära mopeder! :evil:
Användarens profilbild
guth
Varnad
Inlägg: 778
Blev medlem: 27 maj 2009, 21:06

Inlägg av guth »

Derbi_senda93 skrev:
491gt skrev:
Katten1 skrev: wooord!!
dubbelwoord! :P
Trippelwoord!

Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Folk som kör 100 på 30/50-väg borde inte vara nära mopeder! :evil:
Killingspree-woord!


ont; har endast blivit stoppad av civilare en gång annars har jag klarat mej fast ja körde omkr. 400 mil i sommar :D
Användarens profilbild
g-ounze
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 514
Blev medlem: 1 april 2009, 20:24
Ort: Laholm

Inlägg av g-ounze »

guth skrev:
Derbi_senda93 skrev:
491gt skrev: dubbelwoord! :P
Trippelwoord!

Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Folk som kör 100 på 30/50-väg borde inte vara nära mopeder! :evil:
Killingspree-woord!


ont; har endast blivit stoppad av civilare en gång annars har jag klarat mej fast ja körde omkr. 400 mil i sommar :D
Hahaha säger dom som inte har något att komma me! x)

FJANTAR.. Man är ung.. Man är dum.. Och man lever livet.. De är inte jag som kommer böla över att ja aldrig gjorde nått när ja va ung när jag är på hemmet som 70 åring.. De är inte jag som kommer bli torr knullad i röven av den svenska regeringen som vuxen ! Jag lever livet.. o lagar är till för att brytas..

Länge leve anarkismen!
[[-_/G-Ounze\_-]]

Gilera Runner SP 70cc & CPI SM White Edition (limited)

<-_/Checka Galleri för bilder på mina hojjar!\_->
Användarens profilbild
g-ounze
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 514
Blev medlem: 1 april 2009, 20:24
Ort: Laholm

Inlägg av g-ounze »

Derbi_senda93 skrev:
491gt skrev:
Katten1 skrev: wooord!!
dubbelwoord! :P
Trippelwoord!

Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Folk som kör 100 på 30/50-väg borde inte vara nära mopeder! :evil:
Dude.. när ja pressar mina moppar så kanske jag gör de på vanliga gator.. Kanske gör de på 30 vägar.. Men när ja gör de så gör jag de på NATTEN när de inte finns folk ute så att man inte skapar olyckor.. Hur fan vet du hur korsningen ser ut i denna byhålan? Nej! Jag kör fort som satan o bryter lager.. men ja gör de me säkerhet och inte när ja vet att risken finns att de kan komma en 5 åring ut på vägen'

Dessutom tror ja fan inte du är bättre!

Och nu ska vi inte snacka dom IDIOT bilisterna som tränger sig när dom har väjningsplikt.. Lastbilarna som kör om 30 cm ifrån en i 90 när man kör långsamt.. Eller idioterna som kommer från motsatt o kör mitt i vägen för dom är "King of the road"...

Skyll inte bara på mopedister.. för bilister är FANIMEJ inte heligare.. Ingen är helig i trafiken!
[[-_/G-Ounze\_-]]

Gilera Runner SP 70cc & CPI SM White Edition (limited)

<-_/Checka Galleri för bilder på mina hojjar!\_->
Skriv svar