KTM exc/sx cylinder?

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!
Inlägg: 300
Blev medlem: 2 december 2007, 00:26
Ort: Skara

KTM exc/sx cylinder?

Inlägg av Keeroy »

Tjena!

är det någon som vet skillnaden på en KTM exc cylinder och en KTM sx cylinder?

har nämligen fått "lite" problem så att säga, och behöver skaffa en ny cylinder..






Bild
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
Junker
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 3 juni 2008, 21:21

Inlägg av Junker »

Inte så insatt i ämnet men är inte exc enduro modellen? Isåfall är vel den starkare än sx modellen? Har ingen säker källa men kolla med ktm åf annars
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!
Inlägg: 300
Blev medlem: 2 december 2007, 00:26
Ort: Skara

Inlägg av Keeroy »

Junker skrev:Inte så insatt i ämnet men är inte exc enduro modellen? Isåfall är vel den starkare än sx modellen? Har ingen säker källa men kolla med ktm åf annars
mjo, får nog göra det. Kollade med lelles MC och de skulle ha 6'650:- för en exc-cylinder. Sedan hittade jag en sx begagnad för 2'500:-.. så passar sx cylinder blir jag glad^^
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
catwhisp3r
Elmoped
Inlägg: 5
Blev medlem: 28 oktober 2008, 16:31

Inlägg av catwhisp3r »

ja tror inte att det är någon skillnad, för min kompis köpte en sx cyll till sin exc:)
suomalainen sisu sielä satana\,,/
Skriv svar