chifen skrev:av dedär tre är gussen bästa. mest cylindervolym och mest potential för trimmning bredaste registret och bäst vrid polera kanalerna på den bara och du har en riktigt grym gatcylle sportcylle med midrace prestanda nästan porta lite och du har en midrace cylinder med bredare register
chifen skrev:av dedär tre är gussen bästa. mest cylindervolym och mest potential för trimmning bredaste registret och bäst vrid polera kanalerna på den bara och du har en riktigt grym gatcylle sportcylle med midrace prestanda nästan porta lite och du har en midrace cylinder med bredare register
Skojjaru eller?
Sp, är lite vassare.
Säg vad du MAX har att röra dig med så kan jag plocka fram den absolut vassaste cylindern i org utförande i din prisklass.
chifen skrev:av dedär tre är gussen bästa. mest cylindervolym och mest potential för trimmning bredaste registret och bäst vrid polera kanalerna på den bara och du har en riktigt grym gatcylle sportcylle med midrace prestanda nästan porta lite och du har en midrace cylinder med bredare register
Skojjaru eller?
Sp, är lite vassare.
Säg vad du MAX har att röra dig med så kan jag plocka fram den absolut vassaste cylindern i org utförande i din prisklass.
sp är vassare ja pga en vassare effektkurva medans gussen har ett bredare register. sp ger ca 15-16häst och gussen 14-15 och portar du gussen lite landar den på ca 16 den också och polerar kanaler och ett bredare register.
chifen skrev:av dedär tre är gussen bästa. mest cylindervolym och mest potential för trimmning bredaste registret och bäst vrid polera kanalerna på den bara och du har en riktigt grym gatcylle sportcylle med midrace prestanda nästan porta lite och du har en midrace cylinder med bredare register
Skojjaru eller?
Sp, är lite vassare.
Säg vad du MAX har att röra dig med så kan jag plocka fram den absolut vassaste cylindern i org utförande i din prisklass.
Jag lägger max 1900 och den ska vara från twostroke
chifen skrev:av dedär tre är gussen bästa. mest cylindervolym och mest potential för trimmning bredaste registret och bäst vrid polera kanalerna på den bara och du har en riktigt grym gatcylle sportcylle med midrace prestanda nästan porta lite och du har en midrace cylinder med bredare register
Skojjaru eller?
Sp, är lite vassare.
Säg vad du MAX har att röra dig med så kan jag plocka fram den absolut vassaste cylindern i org utförande i din prisklass.
Jag lägger max 1900 och den ska vara från twostroke
Xerove skrev:Eftersom cylindern ja skicka efter fanns i lager undrar jag vad ni tycker jag ska göra?
vänta på Arisal alu-sport 70cc
eller köpa någon av dom här?
Top Performances 74cc (AM6)
Airsal T6 Racing 70cc
Metrakit Handmade
orginal veven och orgeinal ramlagrerna ska hålla
och ja har ett metrakit sp rör
vad tror ni om Top performences 74cc?
11,5 häst och arisal sport ger 12häst, men det är annars om ja köper en airsal t6 racing? vad tror ni om de?
Är inte den ganska kraftig? Jag har för mig att den går ganska bra
ja tror de med, men är det en sport cylinder? och orkar orginal veven och orginal lagrerna med den cylindern?
och hur monga hk ger en Metrakit handmade?
och vad tycker ni jag ska köpa metrakit handmade 70cc eller Top Performances 74cc
Någon som vet hur mycket barikit 70cc varvar och hur många hästar den ger ? Är den likvärdig Handmaden eller är den högvarvigare den är ju också i gjutjärn o Handmaden 70cc finns ju inte ute till D50B0. http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=1
Xerove skrev:
vad tror ni om Top performences 74cc?
11,5 häst och arisal sport ger 12häst, men det är annars om ja köper en airsal t6 racing? vad tror ni om de?
Är inte den ganska kraftig? Jag har för mig att den går ganska bra
ja tror de med, men är det en sport cylinder? och orkar orginal veven och orginal lagrerna med den cylindern?
och hur monga hk ger en Metrakit handmade?
och vad tycker ni jag ska köpa metrakit handmade 70cc eller Top Performances 74cc
Rieju_RRX skrev:
11,5 häst och arisal sport ger 12häst, men det är annars om ja köper en airsal t6 racing? vad tror ni om de?
Är inte den ganska kraftig? Jag har för mig att den går ganska bra
ja tror de med, men är det en sport cylinder? och orkar orginal veven och orginal lagrerna med den cylindern?
och hur monga hk ger en Metrakit handmade?
och vad tycker ni jag ska köpa metrakit handmade 70cc eller Top Performances 74cc
tja jag undrar vilken cylinder ni skullle valt av dessa det ska sitta ett äldre modell av en mk thrower undrar vilken som passar bäst
airsal alu sport 70cc
airsal t6 70cc
barikit 74cc
har inte tänkt byta vev och förgasare undrar vilken som passar bäst så inte veven tar stryk tacksam för svar. vill ha ut så mkt axx som möjligt inte så hög topp.
rrx_rider skrev:tja jag undrar vilken cylinder ni skullle valt av dessa det ska sitta ett äldre modell av en mk thrower undrar vilken som passar bäst
airsal alu sport 70cc
airsal t6 70cc
barikit 74cc
har inte tänkt byta vev och förgasare undrar vilken som passar bäst så inte veven tar stryk tacksam för svar. vill ha ut så mkt axx som möjligt inte så hög topp.
MVH
Då får du ta airsal alu sport 70cc om inte veven ska ta stryck.
tja jag undrar om det e nån som har en airsal alu sport 70cc till en Rieju vill ha lite information om hur den kommer gå mm om det e nån som vet så skriv på. undrar om den passar till ett mk thrower? undrar vilket luftfilter jag ska ha till org förgasaren?
rrx_rider skrev:tja jag undrar om det e nån som har en airsal alu sport 70cc till en Rieju vill ha lite information om hur den kommer gå mm om det e nån som vet så skriv på. undrar om den passar till ett mk thrower? undrar vilket luftfilter jag ska ha till org förgasaren?
tjena jag undrar om de spelar så stor roll om man har som sagt polini corsa 47mm och jag ska byta kolvringar så funkar de då om jag skulle köpa malossi 47mm kolvringar eller nåt annat som är 47mm kolvringar funkar de eller måste de va corsa ringar?
tja undrar om jag har ett bra rör till denna cylindern mk thrower lr finns det nått som e avstämmt till den cylindern ?
undrar hur stort munstycke jag ska ha i org förgasaren?
om nån har denna cylindern skriv till mej då vill ha lite info