Personligt galleri för chifen
rx7an. Behöver en liten facelift men annars helt okej
Bilen, nu körklar :) Ska ta lite bilder under huven också. Helt ok
Framhjul och framgaffel på mopedusken :) Ser ju ganska bra ut, eller hur?

Låga röster tolkas som avundsjuka =) Lämna gärna en kommentar!
Lilla bettan står och myser efter en tvätt och vaxning. Synd att man har en sån skitkamera bara som inte kan fånga något djup eller riktig glans :/ Ser ju fan nästan matt ut jämfört med verkligheten. Kul att man kan se mätaren där på bilden, de är ju nice. 

Låga röster tolkas som avundsjuka =) Lägg gärna en kommentar.
Japanen
fre jun 17, 2011 4:03 pm
Visningar: 403
Kommentarer: 5
Rating

525an
mån jun 07, 2010 8:54 pm
Visningar: 389
Kommentarer: 2
Rating

Framhjul
sön sep 20, 2009 12:58 pm
Visningar: 327
Kommentarer: 0
ej betygsatt
Skönheten
tor sep 17, 2009 5:59 pm
Visningar: 468
Kommentarer: 6
Rating

Inte tvättad på hela året :'( Nu börjar den gå som den ska iaf! Men måste av med hela tändningen nästan för att få bort tändplattan och modifiera den så jag kan ställa mindre förtändning (Går bara till ca 1,55mm nu) Men det börjar röra på sig iaf, drar ganska fint och har fortfarande bra bottenork trots den låga förtändningen. 

Låga röster tolkar jag som avundsjuka :)
Otvättad och ovaxad men vad tycks om färgen då? :) Skulle gärna uppskatta lite positiva kommentarer då man är lite less på hur det går med mopeden. Går f.ö på v-power soppa nu och ska ut och ställa tändningen snart till runt 4,5mm igen då den inte går som den ska på 4mm.

Röstar du lågt kan du ju komma med en anledning annars tar jag det som avundsjuka :)
Precis klar med kolvbytet och allt. Så fort det bli väder ska jag tvätta och vaxa den ordenligt, såhär kan man ju inte ha det! Sry för mörk bild men lacken får ju visa sin look iaf :) Kommer uppdatering i tråden snart

Och till er/dig som röstar lågt på bilden så kan ni ju gärna förklara varför annars så är det ju bara ren och skär avundsjuka, vilket är ganska patetiskt :)
Dock otvättad och ovaxad. Det kommer fler bilder när motorn är fixad och allt sitter ihop, då blir det vaxning och polering på allt och lite till! =) Ser ju iofs helt ok ut där med, lägg en kommentar!

Och till er/dig som röstar lågt på bilden så kan ni ju gärna förklara varför annars så är det ju bara ren och skär avundsjuka, vilket är ganska patetiskt :)
Pärlan
ons aug 19, 2009 11:29 pm
Visningar: 375
Rating

Bakskärmen
fre jul 24, 2009 9:15 pm
Visningar: 300
Rating

Precis färdig
tor jul 23, 2009 9:59 pm
Visningar: 303
Kommentarer: 1
Rating

Så ser den ut =)
ons jul 01, 2009 12:06 am
Visningar: 412
Rating

Där står den och glänser :) Synd bara att på vägen hem så fick jag den att gå riktigt fint ett tag där och va upp på runt 12000rpm på 6an (en bit över 100 iaf) sedan dog den bara. Visade sig att tändstiftet sprängts och har nu en krater i kolven :) 2 nya kolvar beställda och ett vanligt br9 blir det att köra med nu till att börja med.
Hittade en till bild, från sidan denna gång. Inte riktigt ren och fettfläckar på ramen efter några klåfingriga nyfikna ;) lägg gärna en kommentar
Ser ju inte helt fel ut :) Lägg gärna någon kommentar. Detta är hur den såg ut förra året, men kommer vara ganska lik nu med
Ser rätt läckert ut när jag blinkade iaf =) Kommer att bli bättre nu också.
Mopedlas
tor jun 25, 2009 4:07 pm
Visningar: 358
Rating

Sidan 2008
tor maj 07, 2009 4:08 pm
Visningar: 384
Rating

framifrån 2008
tis maj 05, 2009 9:21 pm
Visningar: 328
Rating

Bakifrån 2008
tis maj 05, 2009 4:16 pm
Visningar: 346
Rating

Blev runt 2-3 lager av det där. Klarlack som är specialblandad. Ingen som har någon liknande klarlack va? ;) Hittade en bild från lackeringen så lägger upp den, har ju inte updaterat här på ett tag
26mm flatside. kommer sitta fint med nya motorn ;)
nylackad, blev fräshare så än den gammla pissgula färgen :)
sidokåpan, i visst ljus blir blåfärgen så här ljus och stark :) metallicen syns bättre irl ;)
Klarlack
tis maj 05, 2009 3:08 pm
Visningar: 361
Rating

Dellorto
ons aug 27, 2008 10:26 pm
Visningar: 368
Rating

stötdämparfjäder
mån mar 24, 2008 5:12 pm
Visningar: 377
Rating

sidokåpa
mån mar 24, 2008 5:11 pm
Visningar: 290
Rating

framlyktan, i grunden metallic svart med rätt grova korn (största som gick att välja) och en blå härlig pearl på den ;) skiftar från metallicsvart med blått glitter till blå i pearlnyanser
kylarvingen, i grunden metallic svart med rätt grova korn (största som gick att välja) och en blå härlig pearl på den ;) skiftar från metallicsvart med blått glitter till blå i pearlnyanser.
bakifrån. några som trott jag kör med thrower haha:D
polini for race 3
cateye
mån mar 24, 2008 5:10 pm
Visningar: 311
Rating

nylackat
mån mar 24, 2008 5:09 pm
Visningar: 350
Kommentarer: 1
Rating

bakifrån med dämparen några som trott det thrower =)
lör sep 22, 2007 2:26 pm
Visningar: 798
Rating

nya röret
lör sep 22, 2007 2:25 pm
Visningar: 647
Rating

Välj sorteringssätt:  Ordning:  
Sida 1 av 2 Gå till sida 1, 2  Nästa