Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/twostrokerider.se/forum/includes/template.php(127) : eval()'d code:1) in /var/www/twostrokerider.se/forum/includes/page_header.php on line 150

Lastsäkring - brist på
Bildtitel: Lastsäkring - brist på
Bildbeskrivning: Stoppade ett släp där lasten inte var surrad/förankrad och riskerade att ramla av.
Postare: Järnet60
Postat: mån apr 21, 2008 7:09 pm
Visningar: 957
Kommentarer: 8
Sätt betyg:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Betyg: Rating

Postare: Järnet60 @ mån apr 21, 2008 8:54 pm   
Om detta lass med stora trädstammar hade lossnat och träffat Dig när du körde moped eller motorcykel, hade du nog blivit glad att polisen "lagt sig i" och stoppat detta ekipage innan något hände.

Postare: chifen @ tis apr 22, 2008 9:34 pm   
tk_drac, dedär är nog dummaste kommentaren hittills på detta forum. de jag tycker är dumt med poliser är att de lägger sig i trimmade moppar i den utsträckningen att de tar de som kan köra sofistikerat och håller sig innom hastighetsgränser och inte kör som idioter, såklart svårt för polisen att veta det men iaf. helt rätt att stanna dendär Smile och nej, säger inte det för att smöra utan för att det helt enkelt va en dum kommentar på en bra grej.

Postare: Keeroy @ tor maj 22, 2008 4:32 pm   
TK_DRAC, jag tror inte du förstår riskerna med det släpet. Poliser är inte till för att jävlas som många tror...... eller? ^^

Postare: DracPojken @ mån jun 02, 2008 8:04 pm   
nej, det är intye poliserna som gör reglerna för er som tror det.. dom gör bara jobbet och visst, jag gillar dom inte heller fullt ut.

Postare: TobbaN @ ons sep 10, 2008 4:04 pm   
Håller med DracPojken. Gillar inte poliserna, men det är bra att dom finns!

Postare: lennart wiklund @ tis sep 23, 2008 10:07 am   
Hur dumma är ni igentligen??
Ni menar väl inte att ett sådant här ekipage skall få fara fram efter vägarna??TC DRAC! VAD HAR DU I DITT HUVUD ??
Vi skall nog vara väldigt väldigt glada att vi har poliser som stoppar sådana här transporter.Tror inte du vill ligga efter en sådan här släpvagn,samt få en vedklabbe på dej,eller framför ditt framhjul i 45-50km/tim.
Sedan har vi en mycket fin kompetent poliskår i vårat land.Var ni tacksamma att inte den svenska polisen är korumperad.

Postare: Fredrikark @ fre jan 16, 2009 8:27 pm   
om jag bara får fråga en sak lennart wiklund ! Hur vet du att svenska polisen inte är korumperad...?
och hur vet du att dom är kompetenta..?
det är nog många som e bra men det fins forfarande dom som använder för mycket våld och mycket mer
och jag kan tala om för dig att jag är ett levande exempel på att det fins vissa som använder sig av fel metoder.
mvh till lennart tur att alla inte är lika smart som du

Postare: lennart wiklund @ sön feb 01, 2009 8:02 pm   
Fredrikark!!
Din kommentar är så otroligt dum och barnslig så jag ids inte lägga tid på att svara på din otroligt dumma kommentar.

lennart

Sida 1 av 1 Ordning:  

Annons

annons

Annons

annons

Annons

annons

Annons

annons

Annons

annons