Var ute och körde en tur i skogen med kompisarna :P
Bildtitel: Var ute och körde en tur i skogen med kompisarna :P
Bildbeskrivning:
Postare: riejukillen
Postat: tor okt 20, 2011 6:01 pm
Visningar: 187
Kommentarer: 10
Sätt betyg:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Betyg: Rating

Postare: rieju_rrx_glenn @ lör okt 22, 2011 3:07 pm   
vad har du för setup ? Smile

Postare: riejukillen @ mån okt 31, 2011 12:58 pm   
då hade jag 70cylinder 21mm förgasare och överliggande hebo:p

Postare: rieju_rrx_glenn @ ons nov 23, 2011 11:14 am   
nice Very Happy vad har du nu ? och vad gick den i då ?

Postare: riejukillen @ ons nov 23, 2011 6:36 pm   
nu kör jag original för veven pajade för mig i höstas och förstörde trimet :'( den gjorde 75 då men kunnde ha drevat ett par kuggar och annat insug hade ju också hjälpt på farten, men det är gött att känna accet och ligga på fyran när dom andra ligger på tvåan Very Happy

Postare: rieju_rrx_glenn @ fre nov 25, 2011 6:14 pm   
fett surt att det gick sönder Sad ofta min går 75 nu med pluggen dragen bara Confused men jag håller med det är grymt skönt med ett djävulskt accs !! Very Happy

Postare: riejukillen @ lör nov 26, 2011 6:59 pm   
haha ja men min mätare är nog lite som den är också kör med cykeldator ;P haha när man knappt hinner med att växla då är det lagomt Very Happy

Postare: rieju_rrx_glenn @ ons nov 30, 2011 11:32 pm   
Hahaha ja det låter lagom Very Happy

Postare: riejukillen @ fre dec 02, 2011 6:44 pm   
haha nej men accet är grymt gött:P men har cross däck på nu så den är ganska slö Sad men i sommar blir det hebo och drevning:P har funderingar på att fixa den lite i vinter men vet inte helt hur Smile den som läser och har något tips kan ju gärna skriva det hät Very Happy

Postare: rieju_rrx_glenn @ tis dec 06, 2011 7:42 pm   
du kan ju alltid ta och höja den. sen skaffa ktm platta, flytta in plåten kanske laka om något Very Happy var kreativ Razz

Postare: riejukillen @ tis dec 06, 2011 8:09 pm   
höjningssatsen är under produktion Very Happy skulle vilja lacka kåperna men dom blir nog svarta igen för ska fixa lite röda detaljer på den nu i vinter Very Happy

Sida 1 av 1 Ordning: